derik Skrivet 16 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2007 idag glömde ja att ta med mina pengar till skolan, skulle dra till stan å köpa de direkt men ja orkade inte dra hem o sen tebax till stan :S så kan ni visa nåra bilder på draenei/blood elves? :P eller på andra nya saker :D några lv 60+ saker kanske, outlands? tack :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 16 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2007 håller på att installera nu, visar några bilder sedan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 16 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2007 Samma som bloodrogue...kommer snart med bilder Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NossLoad Skrivet 16 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2007 snart lvl 61 nu men ska fixa bilder om någon timme eller så, är lvl 1 paladin - blood elve nu =), skit ballt! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 16 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2007 Hur många timmar tog det för dig att bli 61 ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inside Skrivet 16 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2007 Hur många timmar tog det för dig att bli 61 ? Det tog minst en dag så du ska vara glad att det går att lvla upp till 70 på minst 5 dagar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 16 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2007 (redigerat) Här är min Blood Knight mot en Murloc med ett något underhållande namn. Redigerat 16 Januari 2007 av Snake Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NossLoad Skrivet 16 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2007 Hur många timmar tog det för dig att bli 61 ? EN DAG?! Jag har bara någon bar kvar och jag har lvlat min 60 nu i typ totalt 2 timmar. Men har dock inte spelat så mycket idag. WoW Alltså =) <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 17 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2007 en enda bild har skickats.. kan ni inte göra en egen tråd för å snacka om tiden å bli lv 60-61? snälla skicka flera bilder :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inside Skrivet 17 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2007 Hur många timmar tog det för dig att bli 61 ? Sry mena det tog högst en dag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 17 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2007 Va hos en polare och kollade på det idag.. Blood Elfs ser lite bögiga ut, och deras dans är lika dan (sorry för utrycket, det gäller bara killarna, tjejerna e det inget fel på :P) Draenai borde kapa av sina bläckfisk armar :P Annars värkar TBC Coolt.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 18 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2007 Va hos en polare och kollade på det idag.. Blood Elfs ser lite bögiga ut, och deras dans är lika dan (sorry för utrycket, det gäller bara killarna, tjejerna e det inget fel på :P) Draenai borde kapa av sina bläckfisk armar :P Annars värkar TBC Coolt.. BE dans är ju Napoleon Dynamite! ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg