Sidney Skrivet 18 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2007 Har ett STORT problem, jag har frågat mina föräldrar om jag får köpa TBC och de säger att de måste tänka och svaret blir NEJ tror jag. Vad ska jag göra för att övertala mina föräldrar så jag får köpa TBC? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 18 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2007 vaffö skulle du inte få köpa det? det är ju ett spel.. säg bara att de e ett skitroligt spel, och om dina föräldrar säger nej ändå kan du ju säga att du måste ha TBC för att fortsätta spela WoW. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Helgon Skrivet 18 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2007 vaffö skulle du inte få köpa det? det är ju ett spel.. säg bara att de e ett skitroligt spel, och om dina föräldrar säger nej ändå kan du ju säga att du måste ha TBC för att fortsätta spela WoW. Det är ju ganska vanligt att bli fast i sånnadär spel, dom kanske inte vill ha en g33kson. >__> Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 18 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2007 Gör upp ett schema eller nåt bara, så fastnar man inte. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 18 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2007 vaffö skulle du inte få köpa det? det är ju ett spel.. säg bara att de e ett skitroligt spel, och om dina föräldrar säger nej ändå kan du ju säga att du måste ha TBC för att fortsätta spela WoW. jaha, men ja trodde att han redan hade wow.. att han spelade före expansionen oxå Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 18 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2007 Säg att om du inte får TBC så raderas ditt account och allt blir förlorat.... :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 19 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2007 Har redan det vanliga WoW. Jag ordnade ett sätt att få TBC: Min syster ska spela en cup med handbolls stadlaget (stockholm) i katrinehol´m, fast hon gillar inte att ha publik. Därför har vi bokat ett hotell där fast hon inte vet om det. Jag gillar inet att titta på hennes matcher man jag sa: - Jag följer bara med om jag får köpa TBC. - okej, sa mina föräldrar. Så nu väntar jag på TBC som jag beställde från www.cdon.se, det ska komma senast på onsdag! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 19 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2007 Nice! :P Så ska man göra mot sina föräldrar..kom nu vi ska till morbror fred's födelsedags kalas. -bara om jag får TBC. -Ookej då..! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SpoWn Skrivet 19 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2007 Eller så köper man det utan att säga till de! Man får väll göra vad man vill med sina pengar eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mackson Skrivet 19 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2007 Exakt :P och det kostar ju bara 300 kronor. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 19 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2007 Eller så köper man det utan att säga till de! Man får väll göra vad man vill med sina pengar eller? Inte köpa knark.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 19 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2007 Eller så köper man det utan att säga till de! Man får väll göra vad man vill med sina pengar eller? men DonKen :P Man får ju köpa allt annat :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg