AdaM.oo Skrivet 18 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2007 vad hände med det forumet?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 18 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2007 Här det: http://www.fuska.se/forum/Runescape_and_Tibia-f102.html ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 18 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2007 Tycker att det är dåligt att man inte får rank eller fm där ;) Det är ju ändå online spel som Wow osv Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoadee Skrivet 18 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2007 Tycker att det är dåligt att man inte får rank eller fm där ;) Det är ju ändå online spel som Wow osv vad snackar du om?? det är med i huvudforum>spelforum>Runescape&Tibia då får an väl rank o fm eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SpoWn Skrivet 18 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2007 Vem bryr sig om Rank och FM? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 18 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2007 Vaför skulle man inte få Fm och Rank i Runescape / Tibia. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheCow Skrivet 21 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2007 Vem bryr sig om Rank och FM? helt sant vem bryr sig. Och man får visst det i runescape forummet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AntiVirus Skrivet 27 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2007 Jo, man får FM & Rank i Tiba / Runescape. Runescape & Tibia Forumet finns på spelforum. //SmayLIs :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 27 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2007 Vaför skulle man inte få Fm och Rank i Runescape / Tibia. Oj jag hade varit inaktiv i Rs/Tibia forumet men förrut fick man varken rank eller fm.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nisen_cool Skrivet 19 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2007 undrar om det här forumet kommer bli 5 sidor? :cry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jarvile Skrivet 25 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2007 Vem bryr sig om Rank och FM? Jag orkar inte bry mig om Rank o FM, så jag håller med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nixo99 Skrivet 20 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2007 Vem bryr sig om Rank och FM? va f*n gör man med rank? helt onödit!! så varför bry sj? d är inte frågan om liv och död.... <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.