Hajen Skrivet 3 November 2005 Rapport Dela Skrivet 3 November 2005 Jag har 33 spel. :) Men jag orkar inte skriva upp alla. 33 spel eller mer orkar inte räkna dem heller. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
B4z4r Skrivet 7 December 2005 Rapport Dela Skrivet 7 December 2005 har ca 30 spel orkar inte räkna upp alla men mitt favvo ä såklar Zelda Orcarina of Time Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChipZ Skrivet 20 December 2005 Rapport Dela Skrivet 20 December 2005 Zelda (något av dom) Lego racers Super Mario Mario Kart Diddy kong racing Pokemon stadium Pokemon puzzle league Det är alla jag kommer ihåg Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 20 December 2005 Rapport Dela Skrivet 20 December 2005 007 the world is not enought 007 goldeneye mario 64 mario golf mario tennis mario party mario party 2 mario party 3 mario kart super smash brothers 1080 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CruseffLink Skrivet 8 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2006 Jag har 22 spel. :D GoldenEye 007 Banjo Kazooie Banjo Tooie Donkey kong 64 Duke nukem 64 Hybrid Heaven Marioparty Marioparty 2 Marioparty 3 Mariokart Misson:Impossible Perfect Dark Starring Goemon Super Mario 64 Turok Dinosaur Hunter Turok Rage Wars World Driver Yoshis Story Zelda Ocarina Of Time Zelda Majora´s Mask Shadowgate 64 Fighters Destiny Hahahahahahahahahahahaha!! :) :D :lol: LMAO Och jag har emulator på Datorn så jag laddar ner och spelar :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarkNintendo Skrivet 9 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2006 Mario 64 & Något annat. (Kommer inte ihåg vad det heter.) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 9 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2006 (redigerat) Jag har 22 spel. :D GoldenEye 007 Banjo Kazooie Banjo Tooie Donkey kong 64 Duke nukem 64 Hybrid Heaven Marioparty Marioparty 2 Marioparty 3 Mariokart Misson:Impossible Perfect Dark Starring Goemon Super Mario 64 Turok Dinosaur Hunter Turok Rage Wars World Driver Yoshis Story Zelda Ocarina Of Time Zelda Majora´s Mask Shadowgate 64 Fighters Destiny Hahahahahahahahahahahaha!! :) :D :lol: Ja, fast det är varken lika bra eller lika roligt. Redigerat 9 Januari 2006 av _Master_Sword_ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Andreasswf Skrivet 18 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2006 jag har 6 st Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 25 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2006 PS2 SSB South park rally Mario 64 Z:OOT Z:MM Marioparty 1 , 2 o 3 Golden eye The world s not enough Mario kart Snowboard kids Yoshis story är south park rally bra? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
27Caramele Skrivet 29 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2006 jag har 6st: mario kart 64 pokémon stadium international superstar soccer NHL99 SSB star wars episode 1 racer :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xingfu150 Skrivet 4 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2006 har 13 spel! favo: zelda Oot Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg