Hoppa till innehåll

Förslag På Spel Önskas

Rekommendera inlägg

Gäst smileygirl85
Skrivet

Tja

Ni kommer tycka jag e lite knäpp men jag är uppväxt med nintendo 64... Gillar mario cart, zelda och lite till Mario spel.

Nu är det så att jag gått och köpt mig ett PS 2 :huh: Tror att det har lite med en students strålande ekonomi att göra..

Men är det någon som har tipps på spel som kan motsvara mina tidigare favoritspel?!?

Eller ge mig tipps på andra skojigare spel???

Ciao

Skrivet (redigerat)

god of war är grymt. Det har jätte bra grafik. Men om du ska köpa det så tycker jag att du ska vänta lite. För att tvåan kommer ut i februari!

Jag kan ungefär beskriva den så här: det är en grym demon slakt med en som heter Kratos (även känd som the ghost of sparta). här är en trailer av tvåan:

varnas för känsliga tittare! Redigerat av Poké Brendan
Gäst Miglot af eraon
Skrivet (redigerat)

Neh.. Ratchet o clank är lite gammalt. Det är en bra serie men... Det är inte såå bra.. Du kan köpa Kingdom hearts 1&2 jätte bra serie (ettan är rätt så billig nu) du kan nog hitta något på google video om det.

Snabb beskrivning:

Kingdom hearts är ett Role Playing Game (RPG) i real tid det vill säga att det inte är baserat på "rundor" eller att fienden väntar inte en sekund med att attackera en. Utan man kör spelet som karaktären "sora" (Japanskt namn typ) och slåss mot en massa fiender.

Story: Spelet handlar om 14-åriga Sora och hans vänner Riku och Kairi som bor på Destiny Islands. Alla tre, mest Riku, vill ge sig av från ön och upptäcka nya världar och påbörjar därför bygget på en flotte. Men en natt invaderas öarna av Heartless, skuggliknande varelser som förlorat sitt hjärta och tar andras istället.

ett litet klipp från potter_diggaren som recenserade spelet.

Hela Recensionen:-->[LÄNK]<--

Detta är recensionen på ettan.. Hoppas du är nöjd..

Kul å kunna hjälpa en 21 åring

Redigerat av Miglot af eraon
Skrivet

god of war är grymt. Det har jätte bra grafik. Men om du ska köpa det så tycker jag att du ska vänta lite. För att tvåan kommer ut i februari!

Jag kan ungefär beskriva den så här: det är en grym demon slakt med en som heter Kratos (även känd som the ghost of sparta). här är en trailer av tvåan:

varnas för känsliga tittare!

...för det motsvarar ju verkligen mario, zelda o.s.v ;)))

• 4 veckor senare...
  • Skapa ny...