Yoan Skrivet 27 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2007 Någon mer än jag som spelar Travian? Travian är ett webbläsarbaserat strategispel som går utt på att bygga upp en by och försörja den, kriga, köpslå mm. Här kan man börja spela: http://www.travian.se/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Steeldog Skrivet 27 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2007 Nej, men kanske provar :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Yoan Skrivet 28 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2007 Det är ett jättekul spel men det enda "dåliga" är att det tar så lång tid att få någonting gjort.. men det är också en bra sak, för då kan man inte sitta 24/7 och bli mycket bättre än alla andra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nimtro Skrivet 3 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2007 Ja, jag spelar travian Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xeller Skrivet 3 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2007 jag spelar.jag heter xeller:) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Goglashszzz Skrivet 3 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2007 Testat lite smått och det verkar väldigt kul. Ett + är att man kan välja om man vill vara galler,romare eller germaner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xeller Skrivet 6 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2007 jag kan inte bygga samlingsplats.HUr gör man för att bygga den???tack på förhand:) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 6 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2007 (redigerat) Det är den ovala "saken" brevid Main Building. Tyck på den och sedan bygg. Men du måste också ha tillräckligt med resurser. [EDIT] Kolla på guiden på travian.se så ska dom visa vart den är. Redigerat 6 Februari 2007 av Nafrali Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xeller Skrivet 6 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2007 Tack nafrali.;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 10 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2007 jag spelar men det går in så bra :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Drakskuggan Skrivet 10 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2007 Jag började för någon månad sen, går riktigt bra nu. Inne varje dag. Om nångon vill ha MYCKET järn så säg till. Byter mer än gärna mot vete. Jo, Yoan. Vad heter du på travian? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 11 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2007 jag har 24 invånare men man får ju skitlite resources per timme då är tribalwars.net bättre Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.