Anorectic Skrivet 28 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2007 (redigerat) vad hade DU för skolmat idag? eftersom det är söndag när jag gjorde denna tråd så kan jag inte säga det. Redigerat 28 Januari 2007 av Anorectic Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 28 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2007 I fredags åt vi nån blandning av skit och kattpiss ;: Det va iallafall skit äckligt kan inte säga vad det heter men ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Szellerie Skrivet 28 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2007 Vi åt hamburgare i fredags, ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maaakus Skrivet 28 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2007 Fisk i fredags och fisk i tisdags (2 gånger i veckan), vi får fisk varje vecka! Hatar fisk! :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NossLoad Skrivet 28 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2007 Fick hamburgare i fredags Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 28 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2007 Vi fick Pannkaka, men det blev en besvikelse, för att det var fullkorn i <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GaaraOfDesert Skrivet 28 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2007 Fick ingen idag för det är lööördag XD I fredags fick jag Panerad fisk med potatis och sås :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 28 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2007 Fick ingen idag för det är lööördag XD I fredags fick jag Panerad fisk med potatis och sås :) Det är inte och det kommer ej att bli lördag idag. Jag kommer ej ihåg vad jag åt i skolan i fredags så jag säger vad jag fick hemma iställe. Lax och potatis och nån kall citron sås. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 28 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2007 Vi fick Pannkaka, men det blev en besvikelse, för att det var fullkorn i <_< Usch ja, har upplevt exakt samma sak en gång... smakade typ stekt havregrynsgröt... Kassler under chilitäcke med ris var det i fredags, faktiskt helt okej :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 28 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2007 Usch ja, har upplevt exakt samma sak en gång... smakade typ stekt havregrynsgröt... :D :cool: Ja, det kan man allt säga, det var i alla fall ingen bra upplevelse.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RumbleRoar Skrivet 29 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2007 Själv åt jag potatisbörjare idag. Mums! Finns mycket värre grejer... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 29 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2007 Själv åt jag potatisbörjare idag. Mums! Finns mycket värre grejer... Potatisbörjare? Själv åt vi potatismos och nån fast bränd "fisk" :o Smaka gamla strumpor.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.