Hoppa till innehåll

Trender


Denkan

Rekommendera inlägg

Eftersom jag går i ena 6an på en skola med 0-6 klasser så är det inte mycket till mode men en del i andra 6an brukar ha byxorna vid knäna av någon anledning :huh:

 

Exakt, det är det som kallas häng..

 

Denna vecka har vist alla börjat med jackor, som det är typ som blommor å sånt skit :blink:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 73
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Jo, just det. Killarna har en trend just nu. Man ska ha byxorna så långt ner som möjligt utan att visa benen samtidigt som man ska visa så mycket som möjligt av kalingarna. :;

Även kallat häng.

 

Jo, just det. Killarna har en trend just nu. Man ska ha byxorna så långt ner som möjligt utan att visa benen samtidigt som man ska visa så mycket som möjligt av kalingarna. :;

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vet inte om det är mycket trender i just min klass. Visst, mode är ju ganska viktigt, men det är inte så att nån blir retad för att han inte har märkeskläder.

Men annars så är det rätt många i skolan som har överdrivet häng, många klär sig efter vilken musiksmak de har och andra bryr sig ganska mycket om dyra kläder. Typ. Själv är jag väl nånstans mitt emellan. Jag är inte märkesfjolla, men jag gillar givetvis att ha snygga kläder. Och det behöver ju inte betyda att man bara köper märkeskläder ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

I höstas hade alla, och jag menar verkligen alla såna här ultrafula och osköna skor som heter typ, "Crocks" Jag var den enda i klassen som inte hade såna skor :/

 

Sånna e osköna!

 

 

 

jag vet inte om jag kan kalla det för trender i min skola men typ alla killar går om kring med häng och typ JL tröjjor.

 

bryr mejj inte så mkt om trender på skolan

Redigerat av Mashemoto
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...