Agito Skrivet 25 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2008 Facioncore är ju snyggt, :) (varför är alla så mkt emot, facioncorare(aka så kallade "Emos") dt är ju dom som e coola ;D) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lövet_91 Skrivet 25 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2008 Facioncore är ju snyggt, smile.gif (varför är alla så mkt emot, facioncorare(aka så kallade "Emos") dt är ju dom som e coola ;D) jag har inget emot fashioncore i sig, vad jag inte tycker om är alla som klär sig i det för att det är inne att vara "emo". Riktiga emos som förstår sig på stilen är dock helt oki imo :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wildwolf Skrivet 25 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2008 Jag tycker att Fashioncore-frisyrerna på en del killar är riktigt snyggt, faktiskt så är det snyggt på de flesta killar. (: Sedan kläder så beror det på hur tight dem är, det ska helst inte vara så tighta kläder. Beror på person till person. Men sedan finns det ju helt misslyckade personer som provar vara fashioncore också ._.'' OnT: Jag vet inte om jag skrvit det, men jag tycker att Hip hop trenden är riktigt ful. Iallafall de mesta, inte alla. Men folk som går i hur förstora kläder som helst, byxkanten i knävecken och .... ja ... ni fattar hoppas jag. ^^'' Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheChosenOne Skrivet 25 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2008 Jag tycker att Fashioncore-frisyrerna på en del killar är riktigt snyggt, faktiskt så är det snyggt på de flesta killar. (: Sedan kläder så beror det på hur tight dem är, det ska helst inte vara så tighta kläder. Beror på person till person. Men sedan finns det ju helt misslyckade personer som provar vara fashioncore också ._.'' OnT: Jag vet inte om jag skrvit det, men jag tycker att Hip hop trenden är riktigt ful. Iallafall de mesta, inte alla. Men folk som går i hur förstora kläder som helst, byxkanten i knävecken och .... ja ... ni fattar hoppas jag. ^^'' Ja, jag fattar. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Agito Skrivet 26 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2008 haha, word... ja HATAR "blings" ^^ btw, om du kallar facioncorare "emos" så vet du inte vad emo är T_T Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 26 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2008 Det är ju såna där tajta jeans, fattar inte hur man kan ta på sig sånt.Stuprör är ju snyggt. eller ska man ha feta wu-tang jeans, BRUsHHANNN!!??!?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lövet_91 Skrivet 26 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2008 btw, om du kallar facioncorare "emos" så vet du inte vad emo är T_T precis det är det jag menar, ett tag var det ju inne att vara "emo". liksom.. vet inte hur jag ska förklara det bättre men alltså om jag har förstått hela stilen rätt så är musiken själva grejen i det va? och jag jag gillar inte den sortens männsikor som försöker klä sig så bara pga att det är trendigt. hoppas ni förstår min poäng :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 27 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2008 Emo har blivit ett själs ord(eller vad det kallas) mot alla alternativa. Alla fjortisar kalla alternativa för dreggs och emos mm. Men det töntigaste är när dom säger emos med amerikanskt ut tal x''''D Det fjantigaste trenden är den som säger åt dig att följa andras. Kunde inte sagt det bättre själv. Fashioncore och sånt där är ingen höjdare heller för mig... känner flera tjejer som var snygga innan dom började med sånt. :/ Indeed. En del förstör sitt utseendé med det. ][_, ( [] ) ][_,!!! som om inte fjortisar förstör sitt utseende med 10ton idumin på läpparna och 20 lager brun utansol, fondation och puder på ansiktet. xD Jag hatar 96 byxorna som alla fjortisar ska ha nu! Punkt slut! ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 27 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2008 Svårt att kalla fashioncore för alternativt nu när typ hälften av alla tonåringar klär sig så. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Teoman123 Skrivet 27 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2008 (redigerat) en av dom fjantigaste "moden" är när vita skaffar rastaflätor och massa skägg för att dom vill vara rastafarier men det verkar som om att dom inte förstår att vita kan INTE vara rastafarier :verymad: .. Plus att det är så j*vla fult med rastaflätor på vita.. Redigerat 2 Mars 2008 av Teoman123 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Baranoi Skrivet 2 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2008 Emo har blivit ett själs ord(eller vad det kallas) mot alla alternativa. Alla fjortisar kalla alternativa för dreggs och emos mm. Men det töntigaste är när dom säger emos med amerikanskt ut tal x''''D Det fjantigaste trenden är den som säger åt dig att följa andras. Kunde inte sagt det bättre själv. Fashioncore och sånt där är ingen höjdare heller för mig... känner flera tjejer som var snygga innan dom började med sånt. :/ Indeed. En del förstör sitt utseendé med det. ][_, ( [] ) ][_,!!! som om inte fjortisar förstör sitt utseende med 10ton idumin på läpparna och 20 lager brun utansol, fondation och puder på ansiktet. xD Jag hatar 96 byxorna som alla fjortisar ska ha nu! Punkt slut! ^^ Haha, ett centimetertjockt lager med kajalpenna är alltså bra då, eller? Alla wannabe-fashioncores är minst lika patetiska som fjortisar. Försöker vara som halva j*vla befolkningen klär sig nu och kalla sig själva "alternativa". Hitta på något eget för f*n. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 2 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2008 Det fjantigaste trenden är den som säger åt dig att följa andras. Kunde inte sagt det bättre själv. Fashioncore och sånt där är ingen höjdare heller för mig... känner flera tjejer som var snygga innan dom började med sånt. :/ Indeed. En del förstör sitt utseendé med det. ][_, ( [] ) ][_,!!! som om inte fjortisar förstör sitt utseende med 10ton idumin på läpparna och 20 lager brun utansol, fondation och puder på ansiktet. xD Jag hatar 96 byxorna som alla fjortisar ska ha nu! Punkt slut! ^^ Haha, ett centimetertjockt lager med kajalpenna är alltså bra då, eller? Alla wannabe-fashioncores är minst lika patetiska som fjortisar. Försöker vara som halva j*vla befolkningen klär sig nu och kalla sig själva "alternativa". Hitta på något eget för f*n. Fjortisar är över halva befolkningen(om man tänker på dom unga) och sen finns det "alternativa", "töntar", "nördar" m.m. Fast jag håller med om att alla wannave-fashioncores är minst lika patetiska som fjortisar och dom blir säkert glada om man kallar dom emo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.