mashemoto Skrivet 2 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2007 Vilken skolmat tycker ni e värst/äckligast? I min skola hade de i alla fall förra året en "maträtt" som heter/hette Pizzafisk och jag kan ju sejja att det smakade varken pizza eller någon fisk..... och så hade vi en gång någon näcklig "maträtt" som heter korvlasagne riktigt äckligt PS.det korvlasagnen luktade riktig spya..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Floud Skrivet 2 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2007 (redigerat) Vilken skolmat tycker ni e värst/äckligast? I min skola hade de i alla fall förra året en "maträtt" som heter/hette Pizzafisk och jag kan ju sejja att det smakade varken pizza eller någon fisk..... och så hade vi en gång någon näcklig "maträtt" som heter korvlasagne riktigt äckligt PS.det korvlasagnen luktade riktig spya..... taco fisk blee ps. det smacka piss och kanse bloom i fali korv. ooh jag spyr nästan Redigerat 2 Februari 2007 av xeboxen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mashemoto Skrivet 2 Februari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2007 taco-fisk? Bläh! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 2 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2007 Bakpotatis med räkröra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 2 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2007 Gulaschsoppa/broccoligratäng *spottar på golvet*. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mashemoto Skrivet 2 Februari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2007 Gulaschsoppa/broccoligratäng *spottar på golvet*. broccoli gratäng låter ju..........gott Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
1mike20 Skrivet 2 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2007 absolut!!!! bruna bönor med fläsk +++ korven och potatis p.s korven badar i flott och potatisnarna är skalade och har nästan mänsklig hud Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Helgon Skrivet 2 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2007 Dendär apelsin fisken, usch. Men vissa dagar får man leva på mackor, så är det. Våran skola har faktiskt FEM olika knäckebröd att välja emellan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wubo Skrivet 2 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2007 det är nog potatismos med gegga-fisk Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Floud Skrivet 2 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2007 Dendär apelsin fisken, usch. Men vissa dagar får man leva på mackor, så är det. Våran skola har faktiskt FEM olika knäckebröd att välja emellan. våran 6 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 2 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2007 Chiligryta med choklad eller frukostkorv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 2 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2007 Fiskbullar, torsk, det tycker jag inte om.. Men jag behöver inte vara så omogen för det och säga att det smakar kiss och bajs.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.