JonteFire2 Skrivet 26 April 2007 Rapport Dela Skrivet 26 April 2007 jag tycker potatis :blink: ris(inte färdigt) :huh: och fisken ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wubo Skrivet 27 April 2007 Rapport Dela Skrivet 27 April 2007 Våra potatis är hård och riset smakar bara salt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inside Skrivet 27 April 2007 Rapport Dela Skrivet 27 April 2007 (redigerat) Vår potatis smakar hur äckligt som helst, Hård inte klar och smakar inte gott kan jag säga. Redigerat 27 April 2007 av Inside Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rebenn Skrivet 9 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2007 Fiskpanetter Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fuzioner Skrivet 17 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2007 Ärtsoppa smakar skit :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knipan64 Skrivet 19 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2007 soja korv,spenat grateng,typ all deras fisk,m.m. :P min skola e baserad på nyttig mat. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
d1g1t4l Skrivet 19 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2007 Potatisen är alltid hård och grön :blink: Hatade den perioden vi bara hade utländsk mat (inte för att jag hatar utländs mat men skolans var äcklig som faen) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Staejjkarn Skrivet 19 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2007 (redigerat) Det va typ nån konstig rätt kommer inte ihåg men det va nån vit gegga med lök ris och räkor i en enda hel smet.Fy f*n vad äckligt det var spydde nästan av att bara titta på det och jag e en sån som typ aldrig spyr.Så när vi brukar få spagetthi så brukar den vara torkad och hård.Men vi har alltid äcklig mat i skolan vi har fått reda på att det är mat man köper på burk och bara värmer på och grönskerna är odlade i stora hus med ingen sol utan lampor och andra saker. Redigerat 19 Maj 2007 av Futurama Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knipan64 Skrivet 19 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2007 Det va typ nån konstig rätt kommer inte ihåg men det va nån vit gegga med lök ris och räkor i en enda hel smet.Fy f*n vad äckligt det var spydde nästan av att bara titta på det och jag e en sån som typ aldrig spyr.Så när vi brukar få spagetthi så brukar den vara torkad och hård.Men vi har alltid äcklig mat i skolan vi har fått reda på att det är mat man köper på burk och bara värmer på och grönskerna är odlade i stora hus med ingen sol utan lampor och andra saker. vår pasta/spagetthi är raka motsattsen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inside Skrivet 30 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2007 Igår fick vi någon grön sörja som skulle föreställa mat. Det smakade ungefär som äggmök. De kallade "maten" Spenatröra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mosa1nagant Skrivet 2 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2007 Gulasch soppa :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst nissling Skrivet 9 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2007 (redigerat) Oftast får vi okokt potatis-_- Väldigt gott....... INTE. En gång hittade en kille i min klass en död mask i sin potatis. Det blev 25-30 meter kö till det hårda brödet som egentligen inte är så pass gott. Redigerat 9 Juni 2007 av nissling Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.