Hoppa till innehåll

Äckligaste Skolmaten?

mashemoto

Rekommendera inlägg

• Svar 118
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

• 2 veckor senare...

Det va typ nån konstig rätt kommer inte ihåg men det va nån vit gegga med lök ris och räkor i en enda hel smet.Fy f*n vad äckligt det var spydde nästan av att bara titta på det och jag e en sån som typ aldrig spyr.Så när vi brukar få spagetthi så brukar den vara torkad och hård.Men vi har alltid äcklig mat i skolan vi har fått reda på att det är mat man köper på burk och bara värmer på och grönskerna är odlade i stora hus med ingen sol utan lampor och andra saker.

Redigerat av Futurama
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det va typ nån konstig rätt kommer inte ihåg men det va nån vit gegga med lök ris och räkor i en enda hel smet.Fy f*n vad äckligt det var spydde nästan av att bara titta på det och jag e en sån som typ aldrig spyr.Så när vi brukar få spagetthi så brukar den vara torkad och hård.Men vi har alltid äcklig mat i skolan vi har fått reda på att det är mat man köper på burk och bara värmer på och grönskerna är odlade i stora hus med ingen sol utan lampor och andra saker.

vår pasta/spagetthi är raka motsattsen
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 2 veckor senare...
Gäst nissling

Oftast får vi okokt potatis-_- Väldigt gott....... INTE.

En gång hittade en kille i min klass en död mask i sin potatis. Det blev 25-30 meter kö till det hårda brödet som egentligen inte är så pass gott.

Redigerat av nissling
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...