Northwest Skrivet 16 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2007 oh shit f*n va otur och träffa just henne. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apakalsong Skrivet 16 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2007 menar det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BloodyMoonSlave Skrivet 17 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2007 De har hänt mig! jag snackade med henne på msn(ja, msn whina inte nu) och så sa jag va jag tyckte och då kom de fram att hennes kille satt vid msn:en hos henne :o :( :( stackars mig, trösta mig ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 17 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2007 Nej, har inte gjort bort mig i kärleken, men det kommer väl nån gång :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
B0unc3 Skrivet 17 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2007 jag har nog gjort bort mig 3-4gånger:S men så farligt var det inte :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZiLbOr Skrivet 19 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2007 Jag har gjort bort mig i Kärleken, När jag skulle hem från Skolan så gick den Tjejen jag gillade samma väg som jag min kompis var med men så Började jag typ Dagdröma om henne men sen när jag vackande upp ur Dagdrömen kråckade jag med henne så jag bara sprang iväg sen efter ett tag han hon i kapp mig så hon sa nåt Hon sa: et gjorde inget när kan vi träffas. Så sa jag: Vet inte riktigt. Så sa hon okej men då så Skratade jag Fult! Å SÅ HIMMLA PINSAMT!!!!!!!!!!!! men jag tror hon gillar mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 19 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2007 Eftersom jag inte riktigt förstår på vilket sätt trådskaparen menar med att "göra bort sig i kärleken" så kan jag bara svara att visst, jag har sagt saker och bettet mig illa någon gång då och då och har ångrat det rejält och skämts men som tur har jag blivit förlåten av en väldigt förstående pojkvän. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 20 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2007 samma som Selene, jag har sagt en del dumma saker utan att tänka mig för, men som tur är så har jag den underbaraste flickvän man kan tänka sig :wub: :wub: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZiLbOr Skrivet 20 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2007 (redigerat) Jag tror jag dör Tjejen jag skrev om pratade jag med idag och så Och Tja............VI ÄR IHOPP !!!!!!!!!!!!!!!! Redigerat 20 Augusti 2007 av ZiLbOr Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.