Mosa1nagant Skrivet 3 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2007 (redigerat) Ops, förlåt jag menar vänstern, jag glömde det bara... :unsure: (bankar mig själv i huvudet) Redigerat 4 Juni 2007 av Mosa1NaganT Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Andersffs Skrivet 5 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2007 Nej, dom kommer inte sitta kvar. Jag hoppas högern vinner år 2010 och gör landet bättre. NER med alliansen. :angry: ehh.. ? :meddum: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 6 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2007 Om dom inte gör ngt specielt bra för sverige som gör dom speciella så tror jag dom kommer få svårt att behålla makten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 6 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2007 Många i regeringen tycker att bidragstagare ska istället få kuponger till mat, kläder och sånt som ska täcka bidraget. Eftersom många bidragstagare köper tobak och ciggarett sen reser utomlands så är det fuskigt fast dem inte ens orkar jobba. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Andersffs Skrivet 6 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2007 Det dom gjorde som vi har glömt bort! Det var det som var tanken. När dom hade blivit valda så erkände dom massa saker om t.ex. obetalda tv licenser. Dom gjorde det för att livet skulle gå vidare & för att vi skulle glömma. Sen vid nästa val så har dom allt erkänt så att journalisterna inte harnågot att gräva i! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 18 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2007 Nej, dom kommer inte sitta kvar. Jag hoppas högern vinner år 2010 och gör landet bättre. NER med alliansen. :angry: Varför? Sverige är bättre nu politisk än någonsin förrut. Hoppas själv alliansen slår ihop sig med Sverigedemokraterna och skapar en bra och säker framtid för landet. och Periseorus, varför satsa mindre på försvaret, snarare satsa otroligt mycket mer. Men antar att Sverige kommer vara kycklingar igen om det blir krig... det är ju så man skäms... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst AndersA Skrivet 19 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2007 Nej, dom kommer inte sitta kvar. Jag hoppas högern vinner år 2010 och gör landet bättre. NER med alliansen. :angry: Varför? Sverige är bättre nu politisk än någonsin förrut. Hoppas själv alliansen slår ihop sig med Sverigedemokraterna och skapar en bra och säker framtid för landet. och Periseorus, varför satsa mindre på försvaret, snarare satsa otroligt mycket mer. Men antar att Sverige kommer vara kycklingar igen om det blir krig... det är ju så man skäms... 1. Sverige har demokrati och betyder att det är lika mkt politiskt som förut. 2. Sverige behöver inget försvar, skulle det bli krig skulle nato & flera nordiska länder hjälpa oss. Det behövs bara ett mirakel för att sverige ska råka ut för krig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 20 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2007 Det är bra att Sverige inte skaffar ovänner med några. Men nu när Ryssland och USA riktar raketer mot varandra så vet man inte vad som kan hända. Men nu när Alliansen har gjort att Sverige har en bra ekonomi, varför inte använda det för och bygga ut och förbättra välfärd? De höjde priset på kollektivtrafiken, alltså straffas de som åker och tänker på miljön. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst AndersA Skrivet 20 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2007 Det är bra att Sverige inte skaffar ovänner med några. Men nu när Ryssland och USA riktar raketer mot varandra så vet man inte vad som kan hända. Men nu när Alliansen har gjort att Sverige har en bra ekonomi, varför inte använda det för och bygga ut och förbättra välfärd? De höjde priset på kollektivtrafiken, alltså straffas de som åker och tänker på miljön. Ryssland & USA riktar väl inte vapen mot varrandra? Det är ju korea som ska börja göra kärnvapen. & alliansen har inte alls byggt upp våran ekonomi, den är som vanligt. Men varför betala för ngt man aldrig kommer att använda? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 21 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2007 För att det kan hända, allt kan hända. Varför inte vara redo? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Perisoreus Skrivet 21 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2007 Första världskriget hade iinte inträffat om ingen kapprustat. Bästa sättet att undvika krig är att stå utanför kapprustningen och vara neutral; då får man inga ovänner. Jag vill bara påpeka Hummerpojken, det är inte Alliansen som fått Sveriges ekonomi på fötter; det var de som raserade den för drygt ett årtionde sedan och (s) med samarbetspartierna har fått städa efter dessa bara för att de borgerliga skulle kunna sätta sig vid ett dukat bord år 2006. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 21 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2007 Vad jag ser i tidningen och alla ekonominyheter så står det att borgarna har lyft upp ekonomin, och den var mycket bättre än när socialdemokraterna var vid makten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.