purjo Skrivet 11 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2007 Den e la okejj..Annars hade man ju knappt träffat polarna å så.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 11 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2007 ja jag gillar skolan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Floud Skrivet 11 Februari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2007 många possetiva svar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 11 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2007 Den e la okejj..Annars hade man ju knappt träffat polarna å så.. Självklart, utan skolan så skulle man ha mindre polare.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HUHEUEHEUEHUH Skrivet 12 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2007 Jag tycker om skolan, för att då får man vara med sina polare, man lär sig saker för att man ska klara sig senare i livet. Å då slipper man gå hemma å ha tråkigt, men skolan är inte precis så jätte kul, men det duger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neXo Skrivet 15 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2007 nej allt förutom rasterna e tråkigt <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pcplayer Skrivet 17 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2007 SKolan är nödvändig , man byggar upp sin framtid , sen tycker jag att nästan alla Lektioner är otroligt segdragna och tråkiga , sen gillar jag inte alla j*vla läxor.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mast3rCod3r Skrivet 22 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2007 SKOLAN SUGER!MEN rasterna äger xD! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hajen Skrivet 22 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2007 Skolan är som ett andra hem för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jarvile Skrivet 28 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2007 Lektionerna e roliga och rasterna skitiga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 28 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2007 vår skola e hyper NAIV man kan inte klättra i berg utan att nästan få hamna i fängels dååååååååååååålig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jarvile Skrivet 28 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2007 :blink: Fattar noll ju! :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.