Noiseless Skrivet 25 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2007 Jag har lärt mig att det luktar som f*n då man har diarré i tre dagar. Och man ofta besöker toaletten vansinnigt många gånger. :) Vad har det med skolan å göra ;) szellerie: Vet du vad Big Ben är dåe ? :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Phrygian Skrivet 25 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2007 Jag har lärt mig att det luktar som f*n då man har diarré i tre dagar. Och man ofta besöker toaletten vansinnigt många gånger. :) Kan bero på att jag var i skolan då detta hände. Missa en del lektioner då man satt och sket i en timme. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 27 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2007 Lite om gitarrspelning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
E4STMAN Skrivet 27 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2007 sjuk idag :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wubo Skrivet 27 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2007 Lite om vinklar och sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Noiseless Skrivet 27 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2007 Jag har lärt mig att det luktar som f*n då man har diarré i tre dagar. Och man ofta besöker toaletten vansinnigt många gånger. :) Ok, men varför var du i skolan då, om du hadde diarré ?Man brukar ofta stanna hemma vid det laget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChipZ Skrivet 27 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2007 Jag har lärt mig att det luktar som f*n då man har diarré i tre dagar. Och man ofta besöker toaletten vansinnigt många gånger. :) Åt du för många Läkerol (lol):P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 27 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2007 (redigerat) Lite sådär hur man gör såna här multiplikations tal: 2(x-3y)+(2y-1xy) ajaja det är lätt om man kan det :] Redigerat 27 Mars 2007 av Rullis Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zantera Skrivet 27 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2007 Vi hade ingen skola idag, men jag lärde mig att planeringsdag är skoj. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wubo Skrivet 28 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2007 Har lärt mej att rita 3D bilder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Noiseless Skrivet 28 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2007 Idag så lärde vi åss att spela piano...Men jag håller mig till min gura. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wubo Skrivet 30 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2007 Lärde mej att göra rulltårta på hemkunskapen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.