Inside Skrivet 26 April 2007 Rapport Dela Skrivet 26 April 2007 inget Här kan ni berätta vad ni har lärt er i skolan! Svara inte inget... utan typ hur stark en atombomb är. Roliga saker! Alltså: Skriv inte " Inget " hela tiden. Jag har lärt mig att måla på gips är svårt!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 27 April 2007 Rapport Dela Skrivet 27 April 2007 Hur boken Viskningar slutar. Har äntligen läst klart den. Den ägde. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zantera Skrivet 27 April 2007 Rapport Dela Skrivet 27 April 2007 Lärde mig att jag är bra på att måla. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ninomi Skrivet 27 April 2007 Rapport Dela Skrivet 27 April 2007 Jag lärde mig att alla har stökiga bänkar, nej men jag lärde mig en ny lek. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wubo Skrivet 27 April 2007 Rapport Dela Skrivet 27 April 2007 Jag lärde mej att göra äppel-paj i Hemkunskapen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bananaphone Skrivet 27 April 2007 Rapport Dela Skrivet 27 April 2007 (redigerat) Några tråkiga tal i matten Redigerat 27 April 2007 av Bannad Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BornInBarcelona Skrivet 24 Maj 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2007 Jag lärde mig var Somalia låg och att Temaarbete betyder Slappa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 25 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2007 Jag har lärt mig att jag inte kommer att nå upp till målen i engelskan om jag inte gör min Oliwer Twist-uppgift NU! :cry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wubo Skrivet 25 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2007 Jag lärde mej att göra Citron-saft på hemkunskapen, ingen höjdare precis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Szellerie Skrivet 25 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2007 lärde mig spela en dålig låt utantill på piano XD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BornInBarcelona Skrivet 1 Juni 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2007 Att tjocka personer är bra på trummor Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mosa1nagant Skrivet 2 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2007 Jag lärde mig lite om Stormakts tiden, hur mäktigt Sverige var och vilka krig vi var med i. :) På fredag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.