XalleCalle Skrivet 16 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2007 Hej alla ! Det är så att mit steam account inte fungerar. Jag kommer inte in så att jag kan spela cs :( Det står så här: Unable to connect to the Steam network. 'Offline mode' is unavailable because there no steam login information stored on this computer. You will not be able to use Steam until you can connect to the steam network again. Jag hoppas att någon kan hjälpa mig mej det. Skicka ett meddelande till XalleCalle Eller ett email till [email protected] Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zantera Skrivet 16 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2007 Hej alla ! Det är så att mit steam account inte fungerar. Jag kommer inte in så att jag kan spela cs :( Det står så här: Unable to connect to the Steam network. 'Offline mode' is unavailable because there no steam login information stored on this computer. You will not be able to use Steam until you can connect to the steam network again. Jag hoppas att någon kan hjälpa mig mej det. Skicka ett meddelande till XalleCalle Eller ett email till [email protected] Det har stått så för mig en gång, och då var mitt internet nere. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mast3rCod3r Skrivet 20 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2007 Hej alla ! Det är så att mit steam account inte fungerar. Jag kommer inte in så att jag kan spela cs :( Det står så här: Unable to connect to the Steam network. 'Offline mode' is unavailable because there no steam login information stored on this computer. You will not be able to use Steam until you can connect to the steam network again. Jag hoppas att någon kan hjälpa mig mej det. Skicka ett meddelande till XalleCalle Eller ett email till [email protected] För mig är det att jag har min brandvägg på.JAg trycker disable på den så kan jag spela. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 20 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2007 Kanske kan prova installera om steam? Funkade för mig när det kom upp för ett tag sedan. Flyttar till rätt forum... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Th3 Sh@dow Skrivet 20 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2007 När det kommer upp så, så är det oftast att du inte har något internet. Har hänt så för mig ett antal gånger och då en stund innan så har mitt internet lagt av. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 23 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2007 antingen är det internet, brandväggen, eller routern. pröva dessa 2 linkar: http://support.steampowered.com/cgi-bin/st...li=&p_topview=1 http://support.steampowered.com/cgi-bin/st...li=&p_topview=1 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ch3ts Skrivet 24 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2007 om ikonen i hörnet är stem den vita grejen med rött runt den och svart så klart då ermm då är du inte inloggad :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg