allbuallee Skrivet 16 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2007 tänkte köpa nått spel ,,, kan ni säga några spe`? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SwedenRockz Skrivet 16 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2007 Gta San Andreas eller CS Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SonicSucubus Skrivet 16 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2007 (redigerat) Gta San Andreas eller CS Svårt val???LOL. CS! själv spelar jag Counter-Strike: Source Redigerat 16 Februari 2007 av SonicSucubus Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Soad_token Skrivet 16 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2007 Taktik: Civilation IV (4), Total War Serien First person shooter offline: Call of duty* serien, Mafia First person shooter online: Counter Strike, Battlefield 2, Battlefiel2142 Roll spel: The Elder Scrolls IV Oblivion** *Call of duty går att spela online men är skoj offline också. **Finns även WOW men det är dyr p.g.a. månads avgift. Ps. Nästa gång du kanske ska skriva vad du är uteefter eller vad du inte giller.Ds. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JonteFire2 Skrivet 16 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2007 om ja var du skulle jag ta nått harrypotterspel för jag har 3.ans harrypotterspel Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst newnameguy Skrivet 16 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2007 Fighting & Shooting = The Matrix - Path Of Neo RPG = Warcraft eller WoW. Bilspel = Need For Speed Most Wanted (Eller Carbon). Skjutspel = Counterstrike Source (Eller 1.6). Lan = SWAT 4, Rainbow Six. Har tips på allt möjligt, vill du ha tips på någon speciell typ av spel... PMa... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bf2-nörden-Niclas Skrivet 17 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2007 Act of War- liknar C & C Generals men har mycket bättre grafik. Realtime-spel! Battlefield 2-( du vet nog vad det är för spel)kör som soldat ute i strid, stort online-spel. Går även att köra singleplayer (inte lika kul). Realtime-spel! Pris: Omkring 400kr(om inte billigare). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Youx Skrivet 17 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2007 Själv tycker jag du borde köpa WoW.. köp iallafall en trial för 20kr;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Twiztha_MF Skrivet 17 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2007 Executor........WC3 (om det är det du menar, har spelat dom andra också) är INTE RPG, WoW är det däremot :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zantera Skrivet 17 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2007 Gillar du FPS tycker jag att du ska köpa Prey. Det är lätt det bästa FPS som finns ute just nu... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad Skrivet 17 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2007 Ist För BF2 kan du ladda ner "Warrock" från www.warrock.net Helt lagligt och enligt mig roligare än BF2. Bra grafik, man kan köra fordon med mera! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst newnameguy Skrivet 17 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2007 Executor........WC3 (om det är det du menar, har spelat dom andra också) är INTE RPG, WoW är det däremot :P Jodå, om man kör på nätet (UMS) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.