XabeR Skrivet 26 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2003 varför funkar inte snake?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rosenberg Skrivet 26 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2003 Enligt texten så finns inte filen. Jag undrar varför. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 26 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2003 Jag har pm:at Admin, Nu väntar jag bara på svar! Så ni behöver inte vänta, Jag skriver så fort jag fått vetat! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sboy2 Skrivet 26 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2003 bra DonaldDuckGenius Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 26 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2003 jag fråga admin men han sa det kommer bli så vi kan ta de lungt :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoZhi Skrivet 26 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2003 vadå "bli så"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 26 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2003 o jag ville spela snake det kostar 2 brons poäng så kom det bara en ruta men brons färg nu har jag slösat 2 brons poäng för ingenting Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 26 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2003 o jag ville spela snake det kostar 2 brons poäng så kom det bara en ruta men brons färg nu har jag slösat 2 brons poäng för ingentingva har du??? det var inte bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 26 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2003 gör aldrig snake för ni vet hur man använder knaparna därför du hinner inte ens lära dig knapparna så att det går så fort när ormen går så att jag har slösat från 9 brons poäng till 1 :cry: :oops: :( :evil: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 26 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2003 Funkar fint nu, bara trycka på hjälp för att lära sig knapparna Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
suna Skrivet 26 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2003 Äh det gäller bara att träna lite... själv fick jag ju ganska bra poäng... men men jag ska nog inte ropa hej ännu det finns nog någon som jag sopa mattan med mig här inne :-D öva öva det är det som gäller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chain Skrivet 26 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2003 Nu leder jag, det var ju roligt med spel :D. Ställs listan om varje dag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.