XX2 Skrivet 17 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2007 Som rubriken lyder. Mitt favo ämne är NO, Slöjd och gympa. Jag gillar rasterna också :D ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 17 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2007 NO,för min lärare där äger. Och spanska,för att det är kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 17 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2007 (redigerat) Träslöjd och idrott :) Redigerat 17 Februari 2007 av Humla Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst OneDream Skrivet 17 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2007 idrott Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pcplayer Skrivet 18 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2007 Hemkunskp samt Engelska duger , men idrott suger xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wubo Skrivet 18 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2007 slöjd och hemkunskap är väl mina favvo ämnen :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oske Skrivet 18 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2007 Inte för att jag vet om ni har det ... Men vi har typ en forskings timme 1 gång per dag ... Jag forskar ju förståss om Graffiti .. Men iaf .. Det är kul man får forsa om vad man vill typ :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 21 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2007 Jag gillar SO & Sv bäst eftersom att jag är bäst på dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 22 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2007 Idrott å musik Kund va NO men vi har värdens CP-störda lärare Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hajen Skrivet 22 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2007 SO utan tvekan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mast3rCod3r Skrivet 22 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2007 Vi har en bild lärare som väger typ 600kg..haha hon sitter på sin stol hela dan orkar typ inte stiga upp.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
151 Skrivet 22 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2007 Matte(askul), Hemkunskap, Slöjd och Bild:) Rast är okså kul:P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.