ajar Skrivet 20 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2007 Varför finns det egentligen två nästan exakt likadana subforum (Politik, Orättvisor, Invandring och Debatt)? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaddy Skrivet 20 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2007 Jag måste nog hålla med där. Man tycker ju att Politik, Orättvisor och Invandring borde höra hemma i Debatt-forrumet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 20 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2007 Det är olika saker. Det kanske borde höra hemma i Debatt men det är bra som det är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst newnameguy Skrivet 20 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2007 Isåfall får admins moddar spendera lite tid på att flytta alla sånna trådar från debbat, annars är det onödigt med ett sådant... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zantera Skrivet 20 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2007 Jag håller med om att det är 2 olika ämnen, men du får ju hålla med om att 90% av Debatt forumet är om politik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 21 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2007 Jag tycker det är bra som det är nu, politik blabla forumet kunde ha varit som et underforum till debatt, men sak samma, det skadar ingen, eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ankdamm Skrivet 1 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2007 Ja det skulle ju ta ett tag och flytta alla trådar till en annan. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.