Hoppa till innehåll

Tycker Ni Att Nintendo 64 Är Den Bästa


Mickeh
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 35
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

  • 2 veckor senare...

Jag fick mitt N64 då jag var 6 år, hur f*n ska jag kunna svika den! Det går inte, för det är den absolut bästa konsolen som kommer att finnas, skit i grafiken, nintedo är ändå det bästa TV'spels märket som finns! har ca 20 spel till 64an och har klarat ut typ alla :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Szellerie

Men den bästa konsollen är väll xbox 360 eller ps3?    :huh:

 

Tillåt mig skratta? Vad får dig att tro att dom är bäst? Grafiken? Bah, den enda av next-genkonsollerna som kan vara med bland de bästa konsollerna någonsin är Wii.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Men den bästa konsollen är väll xbox 360 eller ps3?    :huh:

 

Tillåt även mig att skratta. För nuvarande finns absolut inget bra spel till Wii. Ge mig ett bra exempel, Zelda? Det är ju bara en port på ett Gamecube-spel som för övrigt är extremt dåligt.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Szellerie

Men den bästa konsollen är väll xbox 360 eller ps3?    :huh:

 

Har jag sagt något om spelen? Det kommer att komma förhoppningsvis bra spel så småningom, SSBB, Metroid Prime 3, SMG, Animal Crossing, och många fler som kommer att utannonseras i framtiden. De enda hittils bra spelen till Wii är annars Rayman, Wii sports och Zelda TP. Visst, det är en portning och det är inte i samma klass som tidigare zeldaspel, men kontrollen är mycket bättre än i GC-versionen, och därmed blir spelkänslan bättre, vilket är nog det viktigaste i ett spel. Sen är det verkligen inte extremt dåligt.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...