USF-WH Skrivet 11 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2007 Helt klart nintebdo 64, har en underbar spel känsla :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wubo Skrivet 11 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2007 nja, kanske inte den bästa men den är nära, tycker jag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheAvatar Skrivet 13 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2007 nEJ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
iamfearlezz Skrivet 26 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2007 Jag fick mitt N64 då jag var 6 år, hur f*n ska jag kunna svika den! Det går inte, för det är den absolut bästa konsolen som kommer att finnas, skit i grafiken, nintedo är ändå det bästa TV'spels märket som finns! har ca 20 spel till 64an och har klarat ut typ alla :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zantera Skrivet 1 April 2007 Rapport Dela Skrivet 1 April 2007 Den bästa konsolen vet jag inte, men lätt den roligaste :D Super Mario 64, Mario Kart 64, Super SMash Bros, Pokemon Stadium <3 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JonteFire2 Skrivet 1 April 2007 Rapport Dela Skrivet 1 April 2007 Men den bästa konsollen är väll xbox 360 eller ps3? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K.K. Slayer Skrivet 1 April 2007 Rapport Dela Skrivet 1 April 2007 Men den bästa konsollen är väll xbox 360 eller ps3? :huh: I h*lvete heller. N64 är en bra konsoll, men kanske inte den bästa, det finns för få bra spel till den. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Soadavatten Skrivet 4 April 2007 Rapport Dela Skrivet 4 April 2007 Naaa... PS2 tycker jag är bättre. typ det enda jag spelat för utom gamecube Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 5 April 2007 Rapport Dela Skrivet 5 April 2007 den e bäst bland de klassiska konsollerna, men nu äger PS2an tycker ja.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Szellerie Skrivet 5 April 2007 Rapport Dela Skrivet 5 April 2007 Men den bästa konsollen är väll xbox 360 eller ps3? :huh: Tillåt mig skratta? Vad får dig att tro att dom är bäst? Grafiken? Bah, den enda av next-genkonsollerna som kan vara med bland de bästa konsollerna någonsin är Wii. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K.K. Slayer Skrivet 7 April 2007 Rapport Dela Skrivet 7 April 2007 Men den bästa konsollen är väll xbox 360 eller ps3? :huh: Tillåt även mig att skratta. För nuvarande finns absolut inget bra spel till Wii. Ge mig ett bra exempel, Zelda? Det är ju bara en port på ett Gamecube-spel som för övrigt är extremt dåligt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Szellerie Skrivet 9 April 2007 Rapport Dela Skrivet 9 April 2007 Men den bästa konsollen är väll xbox 360 eller ps3? :huh: Har jag sagt något om spelen? Det kommer att komma förhoppningsvis bra spel så småningom, SSBB, Metroid Prime 3, SMG, Animal Crossing, och många fler som kommer att utannonseras i framtiden. De enda hittils bra spelen till Wii är annars Rayman, Wii sports och Zelda TP. Visst, det är en portning och det är inte i samma klass som tidigare zeldaspel, men kontrollen är mycket bättre än i GC-versionen, och därmed blir spelkänslan bättre, vilket är nog det viktigaste i ett spel. Sen är det verkligen inte extremt dåligt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg