Dave37 Skrivet 1 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2007 har mött Röd Gyarados. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZiLbOr Skrivet 1 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2007 hur da :meddum: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zantera Skrivet 1 Maj 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2007 hur da :meddum: I Lake Of Rage ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kungenavkungar Skrivet 2 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2007 Ja har Golden maggekarp (stavning) :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Angel of Darkness Skrivet 2 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2007 hmm få se på kristall har jag mött 3 shiny äger 2...en hittad och fångad på ärligt sätt en fuskat mig till :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
palkia Skrivet 4 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2007 hmm få se på kristall har jag mött 3 shiny äger 2...en hittad och fångad på ärligt sätt en fuskat mig till :) hur gjorde du för att få den som du fuskade till dig? vilket fusk? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 4 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2007 blir dom bättre när dom é shiny? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
d1g1t4l Skrivet 4 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2007 Allt jag äger är en Shiny Gyarados... Hade en Shiny Elekid och en Shiny Spinarak innan jag startade om ;D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 4 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2007 (redigerat) Jag hade en Rosa Zubat en gång för flera "omstarter" sen :) Shinysar är starkare än "vanliga".Dessa är mina shinysar(ej S/G/C):Lanturn Mightyena Crobat Electrode. Redigerat 4 Juli 2007 av Dark_Zebra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst råttfällan Skrivet 4 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2007 har bara shiny crobat o gyarados Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 4 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2007 Det är bara i Guld/Silver/Kristall som det är garanterat att Shiny pkmn är starkare. Sedan blev deras stats normala i Advance serien. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst råttfällan Skrivet 4 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2007 ja,för jag menade att jag hade shiny crobat på r/s/e o jag tycker inte den är speciellt stark Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg