yoadee Skrivet 3 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2007 Jag har suttit och kollat runt på lite sidor och märkt att vissa har en knapp som man trycker på så hamnar man längst upp denna knapp brukar oftast ligga längst ner. Tycker att även Fuska.se borde ha det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zantera Skrivet 3 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2007 Jag har suttit och kollat runt på lite sidor och märkt att vissa har en knapp som man trycker på så hamnar man längst upp denna knapp brukar oftast ligga längst ner. Tycker att även Fuska.se borde ha det. Skaffa scroll? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 3 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2007 Det finns scroll up och downknappar på tangentbordet, så varför? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 3 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2007 Ser du en liten knapp jämte Anmäl som heter upp?? Testa att trycka på den och se vad som händer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 3 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2007 Den var inte där nyss! Jag svär! :meddum: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 4 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2007 Klicka på http://www.fuska.se/forum/style_images/1/p_up.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 4 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2007 Det borde finnas en nerknapp också. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mashemoto Skrivet 4 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2007 (redigerat) Det borde finnas en nerknapp också. :) bra idétänk om det finns något kul längst ner och så måste man scrolla ner hela vägen. Redigerat 4 Mars 2007 av Mashemoto Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoadee Skrivet 4 Mars 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2007 Jag har scroll -.- såg bara inte upp knappen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 4 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2007 kanske man ska kolla innan man startar en onödig tråd ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoadee Skrivet 7 Mars 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2007 Jag har aldrig lagt märke till den ok lägg ner med alla kommentarer nu.Dolhin har rätt borde finnas längst ner knapp orka scrolla när man ska svara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 7 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2007 Annars finns det ju en svaraknapp däruppe... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.