Gäst Great Gonzales Skrivet 7 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2007 väntar tills hela spelet kommer Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 7 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2007 Bra idé! Men det var inte smart att avslöja "secreten", nu vet alla vad man ska göra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Andreasswf Skrivet 7 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2007 Tycker att det är kul att visa får chansen att få stöta på Jirachi. Kommer ta några månader att göra spelet eftersom jag har mycket andra saker jag gör i IRL. Piano...Skola...Läxor...Ansambel... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zonix Skrivet 7 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2007 Jag stötte på en bulbasaur på demot <.<.. Men spelet är bra så långt du kommit. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Szellerie Skrivet 7 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2007 Coolt, vill ha ett demo. ^^ Har addat din msn. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HotShot Skrivet 8 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2007 Ser riktigt bra ut. Kanske tar en demo i framtiden xP Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cryo Skrivet 8 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2007 Det verkar lovande.. Jag ser fram emot en kopia sen när det e klart.. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rg_fuskare Skrivet 9 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2007 Den verkar vara bra ska adda dig nu, men du det känns faktiskt litte svikigt att använda Purple. Du kan ha Pokemon Fossil :P eller något sånt!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Andreasswf Skrivet 10 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2007 Ja det låter faktiskt snyggare! Kommer inte vara så kontaktbar under helgen eftersom jag fått mitt nya elpiano :) Men skicka väldigt gärna ALLA ERA ARGUMENT OM SPELET i tråden Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HotShot Skrivet 10 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2007 Argument bara? Kan man inte få komma med lite ideer, det är alltid kul 8-) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg