Gäst OneDream Skrivet 5 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2007 hej! hur många spel har du? säg dom 3 bästa och dom tre sämsta.. jag har ca 30 spel bästa: 1: nhl 07 2: fifa 07 3: singstar (svåra val) sämsta: 1: sky odyssey (LEDER STORT!) 2: vet ej 3: vet ej ja nu visar du upp.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
htf456345 Skrivet 5 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2007 jag har över 100... de bästa nhl 07, crime life:gangwars, och WWE 07 :kung: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst OneDream Skrivet 6 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2007 nhl 07 äger! tycker ja Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XxflairxX Skrivet 6 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2007 har för många spel men jag kan säga nåra: alla the sims alla WWE spel alla call of duty fifa 05,06,07 gta vice city, san andreas,liberty city stories m.m. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst OneDream Skrivet 6 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2007 inte nhl 07 :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ShitBreakSean Skrivet 6 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2007 Har just nu bara 4, men planerar att utöka den siffran...rejält :P Bäst är väl Silent Hill 3, sämst är Gran Turismo: Concept, men bara för att spelet inte fungerar som det ska, hade det varit felfritt tvivlar jag inte på att det skulle vara ett riktigt bra spel... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hajen Skrivet 7 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2007 Jag har runt 35 spel De bästa är: Burnout Revenge Battlefield 2 modern combat Starwars battlefront både ettan och tvåan Här trodde du att du kunde läsa om de sämsta spelen jag har va? Men jag har inga dåliga och de kan inte rankas som sämre eller sämst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 9 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2007 Har nog 16st spel tror jag. Bäst vet jag inte riktigt då det varierar... Men Tony Hawks Underground 1 och 2 är bra, för att glädja OneDream så säger jag också NHL 07 ;) Det är ett bra och roligt spel :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 10 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2007 jag har 12 spel dem bästa är black och scarface Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fredrikP Skrivet 10 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2007 :rambo: har för många spel men jag kan säga nåra: alla the sims alla WWE spel alla call of duty fifa 05,06,07 gta vice city, san andreas,liberty city stories m.m. jag har nästan alla spel som finns jag har 100 spel jag säjer tre.1ratchet gladator .2gta wise city och gta3 .3driver3 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst onix8 Skrivet 11 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2007 ja har ca:40 spel bästa: Digimon rumble arena 2 Fifa 05 och lego star wars 1-2 Sämsta: ProEvelotion socer2 themParkWorld ??? ja fyller 10 år i april så ja får snart nya som kingdomHearts 1-2 :kung: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spikey Skrivet 11 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2007 Worms 4 Mayhem Battlefield 2 Modern Combat Grand Theft Auto San Andreas Need For Speed Most Wanted Black Edition Ghost Recon Advanced Warfighter Time Splitters Future Perfect 007 Agent Under Fire Shadow Hearts Covenant Godzilla Save The Earth Area 51 Gauntlet Seven Sorrows Tony Hawks American Wasteland Killzone Tekken 4 Lord Of The Rings The Two Towers Quake III Reveloution Reign Of Fire Tiger Woods 2002 Everquest Online Adventures Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg