Dolphin Skrivet 29 April 2007 Rapport Dela Skrivet 29 April 2007 Metal Gear Solid & Forza Motorsport är jätteroligt. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pedemaster Skrivet 29 April 2007 Rapport Dela Skrivet 29 April 2007 Jade empire är ett riktigt bra spel! Den har även fått ett pris och den är classicer Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 29 April 2007 Rapport Dela Skrivet 29 April 2007 Forza Halo 2 Star Wars Republic Commando Tony Hawk's American Wasteland Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thecrow Skrivet 1 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2007 Fable är nog det bästa spel som gjorts ^_^ Det tycker jag du borde satsa på. fable äger det borde du satsa på lätt men halo 2 är verkligen inte fel heller ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiTTleMaSTer Skrivet 2 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2007 Ja, de beror på vilket spel du gillar. Om du gillar Action Eller strategi eller så men själv så tycker jag mycket om Halo2 och GTA san andreas. :kung: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mucho94 Skrivet 2 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2007 Ja, de beror på vilket spel du gillar. Om du gillar Action Eller strategi eller så men själv så tycker jag mycket om Halo2 och GTA san andreas. :kung: håller med (ps ded or alive 1, 2, 3, & 4 skitbra synd bara att det inte kommer fler till Xbox :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DAWd Skrivet 4 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2007 scarface :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 4 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2007 gta sa? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Procastinatio Skrivet 21 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2007 elder scrolls3:morowind tycker jag är kul :medieval: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 22 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2007 Desert Storm II Ett krigspel, det finns det mesta för att göra spelet roligt. Den har Co-Op (man kan spela 2-4 spelare i story mode) man tar kontroll över en grupp soldater på 4 personer, och ska göra en massa objectives, var och en har sin egen roll i gruppen, du borde spela det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LuXoS Skrivet 24 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2007 Varför säger alla att Fable är så bra det tar slut på ca 6 timmar och det finns ingen rörelsefrihet så man kan inte utforska det är bara inte bra!!! :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KillZone95 Skrivet 19 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2007 need for speed most wanted e mycke kul Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg