HotShot Skrivet 9 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2007 Tja. Jag har tänkt på att skapa ett pokemon gruppforum. Gruppforumet kommer att fungera som en "skola" för spelare som vill bli bättre. Självklart så kommer även vanliga frågor om spelen besvaras där. I de olika trådarna där så kommer allt från IVs till BPChains förklaras och efter ett tag så kommer även "prov" att delas ut. Samt matcher på netbattle för att se hur mycket medlemmarna förbättrats. Det kommer också att finnas trådar där man kan få hjälp med att bygga upp sin verkliga team. Namnet på gruppforumet kommer att vara The Pokemon Academy. Innan jag börjar med att ta in FM så vill jag veta om vi har några som är interesserade att börja eller lära ut på gruppforumet. Kom gärna med andra förslag om vad som kan läras ut där. -------------------- För er som inte vet så är Netbattle ett spel där man möter andra spelare online på pokemon matcher. Kräver nerladdning : www.smogon.com Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 10 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2007 (redigerat) en bra ide, med gruppforumet kommer inte hållas igång om inte någon jätterik ska donna. Jag vill vara med! PS: Jag vill ogärna var "elev" då min stratergi är lite..speciell. Ingen utom jag själv kan förbättra mig! Ska det finnas flera "lärare" eller bara du? Redigerat 10 Mars 2007 av agiyr Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HotShot Skrivet 11 Mars 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2007 Vi kommer absolut ha fler lärare =P Fm är nog inget problem skulle jag tro. Har lite på banken. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 11 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2007 hur mycket har du? Det kostar 4000 och 5000 var 50:onde dag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zantera Skrivet 11 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2007 Jag kan vara med. :) När det gäller Röd/Blå/Gul/Silver/Guld/Crystal kan jag mer eller mindre allt. Skulle kunna vara med som lärare. :P Jag kan även vara med o sponsra. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HotShot Skrivet 11 Mars 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2007 Agiyr, FM kommer nog inte bli något problem :P Zantera, det låter bra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 11 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2007 Lätt att jag kommer vara med :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GaaraOfSand Skrivet 11 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2007 kostar det Pengar ir nåt sånt att vara med?? Om det inte gör det vill jag vara med jag kan mest saker om FR och R Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HotShot Skrivet 12 Mars 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2007 Gruppforumet kommer inte handla så mycket om sj*vla de olika spelen utan det är mest för att lära ut om seriöst spel. Taktiker och sånt, så vi behöver inte så många lärare som kan om själva spelen :/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 12 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2007 Jag vill i alla fall vara lärare, kan bra taktiker och är bra på att bygga upp team. Jag vet allt om spelen(förutom storyn i FR&LG). HotShot: Gör grupforumet nu! ha det som att medlemar lägger visar att de vill vara med och du läggger till. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 14 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2007 Jag kan försöka vara med och donnera lite grand! Hur mycket behöver du? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HotShot Skrivet 14 Mars 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2007 Agiyr. Behöver fler som ska vara med på det. Eric, det lär kosta ganska mycket. Men donna vad du kan. Jag kan alltid fixa FM på något sätt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg