Hoppa till innehåll

Ps3


Rekommendera inlägg

  • Svar 27
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Hej! det finns ju inget forum med playstation3 så jag får ta den här lilla frågan här.

 

 

jag undrar vrf man ska ha ps3 när man redan har ps2 jag vet att ps3 är bättre men ORKA HA PS3 !!!!

 

men håller helt med...man kanske inte bara satsar på att spela spel. :huh:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Men det här är ju samma sak som med en data.Om man vill ha en riktigt bra data kan det komma upp till 15,000:- och ett PS3 kostar ju 6000:-+ och om man delar en sån data med ett PS3 så kan det komma ner till 6000:- så om man tycker det kostar väldigt mkt för ett PS3 ska man ju bara tänka på varför man ska ha en data.Det finns ju vissa människor i sverige som redan har PS3 som dom har köpt det på blcket för typ 50,000 spänn och nu snackar vi jäv**gt mkt för en konsoll.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Men det här är ju samma sak som med en data.Om man vill ha en riktigt bra data kan det komma upp till 15,000:- och ett PS3 kostar ju 6000:-+ och om man delar en sån data med ett PS3 så kan det komma ner till 6000:- så om man tycker det kostar väldigt mkt för ett PS3 ska man ju bara tänka på varför man ska ha en data.Det finns ju vissa människor i sverige som redan har PS3 som dom har köpt det på blcket för typ 50,000 spänn och nu snackar vi jäv**gt mkt för en konsoll.

 

 

Att sätta ihop en dator (dell) som har samma prestanda som ps3 så kostar det ca 46 000.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

det kostar inte mer än 6500 kronor för att "bygga" ett ps3.. dom massproducerar ju delarna till ps3 och då blir det ganska billigt.. ett ps3 kostar kanske 2-3 tusen att "bygga" om ens det..

 

jag ska iaf ha ps3

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

PS3 har dessutom en Blu-Ray spelare som man får i vanliga fall för över 10,000.För PS3 kostar utan Blu-Ray spelare typ 2,000 så det är en anledning till att man ska köpa PS3.

 

Runt 15 000 rättare sagt. Men detaljer, detaljer.

 

 

Jag kommer köpa PS3. Inte direkt, kanske i höst eller så. Eftersom priset i Japan började med ungefär 3000-4000 så sänktes priset riktigt rejält. Så nu kostar den faktiskt bara runt över 2000 kronor bara i Japan.

Så priset på Ps3 här kommer att sänkas likväl. Så ingen brådska med att köpa den nu.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Sluta klaga på priset. Har ni inte råd så köp inte det eller hur?

Jag kommer köpa det senare när några fler av mina favorit spel kommer ut, och när priset går ner. Men jag kommer också vänta på software uppgraderingarna kommer. Just nu så kan man inte spela många av PS2 spelen på PS3:an. Men när uppgraderingarna kommer så ska man kunna spela ca 1500 av de 2000 PS2 spel som finns.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...