WASD Skrivet 14 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2007 Jag är level 44 Undead Mage & jag undar vad jag får för fördel av BC om jag inte vill göra en blood elf/draenei? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hajen Skrivet 14 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2007 Om du vill vara jewelcrafter så är det ju riktigt bra, då kan du ju göra massor av bra ringar åt dig själv, eller att lägga ut på AH. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 14 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2007 nah palla. fast rätt snygg box. :] inte nödvändigt iom.. köper du det kommer du ändå göra en Belf eller Draenei så. ;p men nä du har ingen nytta av det rent generellt om du inte vill ha jewelcrafting som Hajen sa. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 15 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2007 du kan ju komma till fler ställen, typ som bloodmyst och eversong =) men annars är det ju ganska skönt att ha BC iaf... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Findus Skrivet 15 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2007 köp det inte lvla upp till 60 och stanna där i 1-2 månader sen kan du köpa det om du vill ... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 15 Mars 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2007 köp det inte lvla upp till 60 och stanna där i 1-2 månader sen kan du köpa det om du vill ... varför ska jag gå upp i 60 & efter 1 månad köpa det? frågade på game & dom sa att man kunde köpa det vid level 57 eller nått Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 15 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2007 Jag föreslår att köpa det så fort du kan, för när du kommer till 58 så kan du sticka till Hellfire Peninsula, som ger mycket bättre exp än något ställe i Azeroth. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backstab Skrivet 15 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2007 Jag föreslår att köpa det så fort du kan, för när du kommer till 58 så kan du sticka till Hellfire Peninsula, som ger mycket bättre exp än något ställe i Azeroth. exact 58 för då kan du gå till outlands :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 15 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2007 Jag föreslår att köpa det så fort du kan, för när du kommer till 58 så kan du sticka till Hellfire Peninsula, som ger mycket bättre exp än något ställe i Azeroth. Sen har han inget quest place i lv60. Och ska han gå till zangarmarsh då får han döda 62-65 mobs och det är inte kul, får dö ofta. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 15 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2007 Har för mej att de e 57. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 15 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2007 Level 58 krävs. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hyldran0 Skrivet 15 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2007 lol nej jag har sett 55 :P men 55+ är det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg