Inside Skrivet 17 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2007 Jag är en level 40 Undead warrior och jag vill levla upp snabbt. Någon som vet något ställe som jag kan lvla upp min warrior snabbt? Jag är horde. Tacksam för inget spam. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 17 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2007 lv40-45 är bland annat det värsta för en warrior skulle jag säga. Jag tycker så iallafall, fortsätt med och köra SM runs och RFD. Finns quest fortfarande i STV nog, och några i Tanaris. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hyldran0 Skrivet 18 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2007 Jag är en level 40 Undead warrior och jag vill levla upp snabbt. Någon som vet något ställe som jag kan lvla upp min warrior snabbt? Jag är horde. Tacksam för inget spam. dra till tanaris och questa där, där finns det mycke quests Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spliffor Skrivet 18 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2007 (redigerat) Jag grindade i Badlands till 41 sen levlade jag STV till 42½ och sen gjorde jag en SM, dinga 43 och gick till Tanaris (Dom flesta questen var gula) Redigerat 18 Mars 2007 av Spliffor Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mickeh Skrivet 18 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2007 gör färdigt alla quests i BB så e du nog 41-42 så draru te tanaris så gjorde jag iaf Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WowB Skrivet 18 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2007 Tanaris både enkla och bra quests Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NossLoad Skrivet 23 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2007 "undead warrior..." "jag är horde".. Nähä? :P Jo, när jag lvlade upp min warrior som nu är 60 (horde) gick jag till feralas det första jag gjorde efter jag köpt min mount. Drog lvl 41 på 3 timmar och jag var ändo uber noob :P prova det :) Btw, vad är "BB"? Aldrig hört det :S Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 23 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2007 Om du menar 1-41 på 3 timmar är det total bullshit.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 23 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2007 (redigerat) 40-41 på 3 timmar...BB = Booty Bay. Redigerat 23 Mars 2007 av DraggO Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 25 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2007 först kör du lite i badlands sedan Hinterlands, Tanaris, Feralas, dom är för 40-50 & jag var där, närman har gjort ett Q där man ska rädda en robot kyckling på alla 3 ställen så får man robot kycklingen som mini-pet (jag har den) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg