nico Skrivet 20 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2007 Flyttar tråd... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrSnow Skrivet 20 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2007 Jag tror du måste ha köpt dem från "jamba". ("parasiterna") De har typ lotsats att de ger bort en ringsingnal gratis och sedan drar de pengar från kortet. Det enda jag kan komma på är att du hotar att stämma dem. Ehh du vet att jamba inte är svenskt va? Och varför i hela världen ska jag inte få kommentera? Du kommenterar ju också? But so what i don´t care. -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoadee Skrivet 20 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2007 Om du surfat runt är det bara ringa till operatören och be dem att kolla upp detta sedan kan du även be dem stoppa detta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 3 April 2007 Rapport Dela Skrivet 3 April 2007 Om det är jamba du har laddat ifrån så är det bara o mejla till dem. Dem fixade det åt mej. Annars får du ringa till din operatör. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dahliz91 Skrivet 6 April 2007 Rapport Dela Skrivet 6 April 2007 Det är säkert Jamba Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bplay Skrivet 6 April 2007 Rapport Dela Skrivet 6 April 2007 Kontakta din operatör och fråga dem varifrån sakerna dras. Det gjorde en jag känner och kunde därefter avbeställa! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.