Noiseless Skrivet 19 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2007 Hej, jag undrar hur man lägger upp bilder på nätet, så att dom blir blanka om nån sparar, dom å öppnar dom.. ex. Vi säger att jag kollar på tuts på deviantART, sen sparar jag bilden, som tutsen är på. Sen så öppnar jag bilden i....Photoshop, då är bilden helt blank( ingen bild), hur gör man så? Det är så att jag ska börja lägga upp bilder som jag har gjort, tuts å sånt. Men då vill jag inte att nån tar dom å sånt. Måste man spara dom i nån speciell fil eller ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 19 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2007 Går det ens att göra det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 19 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2007 Gör fula bilder :medieval: Nämen, det där verkar lite konstigt. Ha text på dina bilder så blir det ju mycket svårare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vixxec Skrivet 19 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2007 jag tror det är nåt man ställer in när man laddar upp det på deviantART. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 20 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2007 jag tror det är nåt man ställer in när man laddar upp det på deviantART. ;) Jo, men han vill veta hur (om det går). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 21 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2007 Ett annat sätt är ju och skydda sidan med högerklicksskydd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 21 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2007 Det där låter som något serverscript som hämtar och visar bilderna från en databas eller nåt... går iaf att göra så att en webbsida kan visa filen, men försöker du tanka den så får du hem en blank asp eller php-fil. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaitan Skrivet 21 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2007 Sidan kräver att din referer är www.sidan.com. Är det inte det får du en ful sida. Så är det bara, de kan inte göra fina sidor... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Noiseless Skrivet 22 Mars 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2007 Sidan kräver att din referer är www.sidan.com. Är det inte det får du en ful sida. Så är det bara, de kan inte göra fina sidor... :unsure: Vad exakt menar du med det ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.