Gäst OneDream Skrivet 19 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2007 ja hur skulle det sett ut? Skulle det vara roligt/krigar/sång eller vad som helst :) ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K.K. Slayer Skrivet 19 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2007 Jaha, så nu delas spel upp i de tre kategorierna roligt, krig och sång? Låter logiskt. Men mitt drömspel vore väl något som blandade Co-op, pirater, humor, längd, återspelningsvärde, varulvar, megacoola rörelser, smarta banor, utmanning, många upplåsbara saker och såklart spelkänsla. Ett sådant spel får jag nog göra själv. XD Men annars finns ju alltid Megadrive-spel som Rocket Knight Adventures, Quackshot och Ecco The Dolphin. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kn3ckarn Skrivet 20 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2007 (redigerat) många uppblåsbara saker? lol Redigerat 20 Mars 2007 av kn3ckarn Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K.K. Slayer Skrivet 20 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2007 Vadå uppblåsbara saker? Det står upplåsbara. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpson_dude Skrivet 20 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2007 ja det står upplåsbara :medieval: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K.K. Slayer Skrivet 20 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2007 Jag skrev ju det i mitt tidigare inlägg. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kn3ckarn Skrivet 20 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2007 såg fel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 20 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2007 Mitt drömspel skulle vara fritt, man skulle bo i en stortstad och kunna gå runt och göra hur man ville, handla, tjäna pengar o.s.v. Man skulle kunna gå in i alla affärer och det skulle vara i realtid och kunna spelas online. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 20 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2007 Faktist precis som maplestory, men utan hackers. Och i 3D! Kunde varit väldigt, väldigt kul. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrSnow Skrivet 21 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2007 (redigerat) Faktist precis som maplestory, men utan hackers. Och i 3D! Kunde varit väldigt, väldigt kul. Låter lite som "projekt entropia" (eller vad heter det?) Mitt dröm spel finns redan... Är lite dyrt bara 10,00,00,0. Det är en svensk krigs simulator man har "tv-glasögon" på sig och så står man i en boll (OBS tv glas ögonen och bollen är inte i "spelet"). Man håller typ en wii kontroll formad som en "M4 5.56mm Carbine". (Googla det om ni inte vet vad det är). Jag fick reda på att det fanns i "vetenskaps magazinet". Jag kan inte förklara allt så ni får nöja er.. Redigerat 21 Mars 2007 av MrSnow Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
magnus_the_gamer Skrivet 21 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2007 Mitt finns redan... Cysis :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wubo Skrivet 21 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2007 Mitt hade väl varit typ som GTA fast mer inväcklat och så. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg