Hoppa till innehåll

Hur Skulle Ditt Drömspel Sett Ut?


Gäst OneDream
 Dela

Rekommendera inlägg

Jaha, så nu delas spel upp i de tre kategorierna roligt, krig och sång? Låter logiskt. Men mitt drömspel vore väl något som blandade Co-op, pirater, humor, längd, återspelningsvärde, varulvar, megacoola rörelser, smarta banor, utmanning, många upplåsbara saker och såklart spelkänsla. Ett sådant spel får jag nog göra själv. XD

 

Men annars finns ju alltid Megadrive-spel som Rocket Knight Adventures, Quackshot och Ecco The Dolphin.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Mitt drömspel skulle vara fritt, man skulle bo i en stortstad och kunna gå runt och göra hur man ville, handla, tjäna pengar o.s.v. Man skulle kunna gå in i alla affärer och det skulle vara i realtid och kunna spelas online.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Faktist precis som maplestory, men utan hackers. Och i 3D! Kunde varit väldigt, väldigt kul.

 

Låter lite som "projekt entropia" (eller vad heter det?)

 

Mitt dröm spel finns redan... Är lite dyrt bara 10,00,00,0. Det är en svensk krigs simulator man har "tv-glasögon" på sig och så står man i en boll (OBS tv glas ögonen och bollen är inte i "spelet"). Man håller typ en wii kontroll formad som en "M4 5.56mm Carbine". (Googla det om ni inte vet vad det är). Jag fick reda på att det fanns i "vetenskaps magazinet". Jag kan inte förklara allt så ni får nöja er..

Redigerat av MrSnow
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...