maaakus Skrivet 22 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2007 Skoluniformer är ju till för att ingen ska känna sig sämre än andra och den tanken tycker jag är mycket fin, men att tvinga människor att de ska ha på sig fruktansvärt fula kläder är ju mer sjukt än klokt. Det är åtminstone vad jag tycker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 22 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2007 Det ska absolut inte införas i Sverige. Man ska få ha på sig vad man vill, sånt är bara så löjligt. Hade de infört det på min skola skulle jag vägrat gå dit, det kan jag säga er. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oddset Skrivet 22 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2007 Helt puckat att tvingas ha på sig vissa kläder. Man ska få klä sig hur man vill och om någon mobbar en för det så skicka den ungen till en annan skola. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Twiztha_MF Skrivet 23 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2007 ja ingen kollektiv bestraffning för att endel dumbfucks håller på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 23 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2007 Skoluniform är dumt ju.. Många säger ju, varför ska folk som förlotat sitt jobb bli straffade och inte få någon ersättning? Men varför ska vissa som vill klä sig som dem vill bli straffade på grund av att några mobbar personer? Mobbar man=Kick från skolan med en prick på sig i ett register där det står om man har mobbat någon. Sen ska det bli svårare och komma in i en ny skola. Skulle du tycka det är kul och inte ha lärt sig något när man gått ut ur grundskolan? Bara för att några bråkstakar stökade i undervisningarna? Man är i skolan för och lära sig, men det är inte tillräckligt här i Sverige. Måste ta hårdare tag på bråkstakarna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Twiztha_MF Skrivet 24 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2007 ja så kicka ut dom från skolan bara, VAD ÄR DET SOM ÄR SÅ SVÅRT! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 24 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2007 Regeringen har sagt att det nya förslaget om att splittra gäng som bråkar till nya skolor kommer införas 1 Juni 2007. Så det är en bra nyhet tycker jag :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 24 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2007 Skoluniform är dumt ju.. Många säger ju, varför ska folk som förlotat sitt jobb bli straffade och inte få någon ersättning? Men varför ska vissa som vill klä sig som dem vill bli straffade på grund av att några mobbar personer? Mobbar man=Kick från skolan med en prick på sig i ett register där det står om man har mobbat någon. Sen ska det bli svårare och komma in i en ny skola. Nej det skulle jag inte tycka vara kul. Jag tycker också att man ska få skicka bort elever från skolorna. Men du brukar ofta prata om värdet på människor så det var därför jag undrade. Men det ska vi inte gå in på nu iaf. ;) Tycker som dig man måste ta tag i bråkstakarna. Ordentligt också. Många kan bråka hur mycket dem vill men det krävs ändå väldigt mycket för att man ska få byta skola. Tyvär... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 24 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2007 Skoluniform ska f*n heller införas. Dom som tror att det skulle stoppa mobbning pga klädsel är helt dumma i huvet, mobbarna skulle bara hitta på nåt annat löjligt att klaga på! Hursomhelst skulle jag vägra ha skoluniform. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ninomi Skrivet 25 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2007 Jag är inte emot skoluniform men jag önskar heller inte att det ska införas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dahliz91 Skrivet 25 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2007 Jag såg någon innan som skrev att man borde få klä sig hur som helst. Jag håller definitivt inte med här. Man ska inte precis få gå runt med ett Hakkors på ärmen. Men när det gäller skoluniform så tycker jag att det ska vara upp till skolan att bestämma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 25 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2007 Jag såg någon innan som skrev att man borde få klä sig hur som helst. Jag håller definitivt inte med här. Man ska inte precis få gå runt med ett Hakkors på ärmen. Men när det gäller skoluniform så tycker jag att det ska vara upp till skolan att bestämma. Nej men det är ju själv klart att man inte ska få ha det. Tror inte att det var sådana kläder som personen syftade på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.