rg_fuskare Skrivet 20 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2007 Hej på er allihopa! Jag håller just nu på att göra en serietidning den ska handla om en kille som bor i Japan (jag är inte japan) ock har en on själ i sig o.s.v. säg bara vad ni tycker, ska fixa den i photoshop senare! Här är en bild på sida 4! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrSnow Skrivet 20 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2007 (redigerat) Konstigt att du inte kan riktig svenska ändå.. "ock" stavas "och" och "on" tror jag är "ond".. Redigerat 20 Mars 2007 av MrSnow Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CrazyBarrie Skrivet 20 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2007 Den värkar riktigt bra ;) Och MrSnow sluta klaga så mycket ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rg_fuskare Skrivet 20 Mars 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2007 Oj då, borde ha tittat igenom innan jag accepterade! :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lasiol Skrivet 20 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2007 Man ser inte vad som står på bilden : ( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oske Skrivet 20 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2007 (redigerat) Mycket bra tycker jag . (För att vara 16) Fortsät med det . Hoppas att den kommer ut som serietidning . :) Längtar redan . :cool: Redigerat 20 Mars 2007 av JoK3R Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrSnow Skrivet 20 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2007 (redigerat) Oj då, borde ha tittat igenom innan jag accepterade! :P Tack för erkännandet (Det finns folk som SweetKelly här på forumet de behöver lära sig riktig svenska) Du behöver inte ta det personligt.. Redigerat 20 Mars 2007 av MrSnow Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CrazyBarrie Skrivet 20 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2007 Oj då, borde ha tittat igenom innan jag accepterade! :P lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vixxec Skrivet 20 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2007 (redigerat) Oj då, borde ha tittat igenom innan jag accepterade! :P kan du chilla eller? j*vla ryck -__-' Redigerat 20 Mars 2007 av Vixxec Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrSnow Skrivet 20 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2007 kan du chilla eller? j*vla ryck -__-' Jag kan.. Men jag gillar inte när folk inte använder riktig svenska.. (hoppas ni har märkt det) Jag kan ändå skäm7a om d3t. Men skr3md3 jag dig 3ll3r? Urs3k7ar.(Fattar ni det inte så är ni lite.. mja.. konstiga) Ehh förresten varför finns denna tråden? Diskutera skit? Nej så nu är det dags för On-tropic igen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 20 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2007 kan du chilla eller? j*vla ryck -__-' Men f*n, orka spamma ner en tråd för att verka "seriös". Jag tycker den är bra men jag tycker att su borde visa bilden lite tydligare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bruce Skrivet 20 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2007 vad bra du är på att teckna. har du kommit på något bra namn till serien :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.