Gallardo Skrivet 20 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2007 Tja, jag lade nyss in en Male Jolteon och en Ditto på Daycare. Men när jag snackar med Gubben ( som man får egg av ) säger han typ : '' They don't seem to get along. '' eller något liknande . Varför ? Jag kollade på Serebii.net och där stod de att de kunde '' Breeda ''. Jag tycker att det är självklart att man borde få ett '' Eevee - egg ''. Fattar inte varför ... Tacksam för svar ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst LudvigRamone Skrivet 20 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2007 Spela typ 1 timme om dagen, dag 2 så har dom typ ett ägg. På Leafgreen har jag sammanlagt 27 okläckta Eevee ägg :wub: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gallardo Skrivet 20 Mars 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2007 Ludvigwallentin ; Stod det typ '' They don't seem to get along '' för dig också ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rg_fuskare Skrivet 20 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2007 Ditto värkar inte gilla elektriska pokemon. Jag la in en Raichu och Ditto, och då sa gubben det där med att de ogillar varandra. efter fem minuter så fanns det ett ägg i alla fall Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zantera Skrivet 20 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2007 När man parar med ditto är det lite speciellt. Lättare om man har 2 st likadana, men om du ska ha en Eevee från Jolteon är ju detta omöjligt. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 21 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2007 det går, det tar bara längre tid! PS:Ska du ev träna den? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Noiseless Skrivet 21 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2007 Så här: Om man har en ditto, så kan man ta vilken pokemon som helst, alltså du kan para vilken pokemon du vill med en ditto. Gallardo: Som jag har fattat rätt, så menar han att dom knappt kan vara utan varandra. Men sen om du får ett ägg, brukar ta en dag, då ska du ha egget i ditt part, sen ska du typ gå 2-3000 steg, du kan även använda cykel, för att då går det snabbare. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst LudvigRamone Skrivet 21 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2007 (redigerat) Ludvigwallentin ; Stod det typ '' They don't seem to get along '' för dig också ? Det stog They don't seem to get along för mig =/ men de funkade Redigerat 21 Mars 2007 av ludvigwallentin Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg