Hoppa till innehåll

Rasism

andennn

Rekommendera inlägg

• Svar 159
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Om nån vill vara rasist låt den jävlen vara rasist då! Jag skiter i det. När det gäller rasismen i Danmark håller jag med om att folk får vara rasister där. j*vla puckon osm komer dit och eldar upp allt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Rasism mot vita är också fel men eftersom vi bor i Sverige antar jag att den mesta rasismen här är riktad mot mörka.

ja, men jag ser inte det som en bra anledning till att hatet mot svenskar ska ignoreras

Förklara för mig var jag i mitt inlägg argumenterade för att hat mot svenskar ska ignoreras.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag menar bara att hur ofta ser man negrer som är Rasister?

Inte en vardaglig sak i allafall.

Du är den dummaste rasist jag har mött.

Tänk dej t.ex i USA, där finns de så många svarta som är emot vita. Let's say a white guy enters the black guys "hood". Det finns platser i Amerika där dom spöar upp vita.(De platserna är väldigt få btw.)

Sj är jag iaf inte en idiot.. Oj menar rasist.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tänk dej t.ex i USA, där finns de så många svarta som är emot vita. Let's say a white guy enters the black guys "hood". Det finns platser i Amerika där dom spöar upp vita.(De platserna är väldigt få btw.)

Du kan inte kalla en med sina åsikter sådär, det du menar, har inte med rasism, utan kanske mer inom gäng kretsen, rivaliteten.

Och, om man placerar upp, 100pers på en rad, 50 vita, och 50 mörka. 20st av dom vita har rasistiska åsikter. Medans 1 av dom mörka hatar vita.

Man ser inte mörka rasister nu för tiden,,,eller har alldrig lagt märke till svarta rasister.

Men som sagt, man ska respektera andras åsikter, kinaputt, rasist? Jaha, är det nå´t fel i det eller?

Och om du menar att han är en idiot, störd rasist, är det ju dig det är fel på.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Du kan inte kalla en med sina åsikter sådär, det du menar, har inte med rasism, utan kanske mer inom gäng kretsen, rivaliteten.

Och, om man placerar upp, 100pers på en rad, 50 vita, och 50 mörka. 20st av dom vita har rasistiska åsikter. Medans 1 av dom mörka hatar vita.

Man ser inte mörka rasister nu för tiden,,,eller har alldrig lagt märke till svarta rasister.

Men som sagt, man ska respektera andras åsikter, kinaputt, rasist? Jaha, är det nå´t fel i det eller?

Och om du menar att han är en idiot, störd rasist, är det ju dig det är fel på.

Så är det inget fel i att tycka att alla som ser ut på ett visst sätt är dumma i huvudet ( I det här fallet mörkhyade.), är det inget fel att vara en stor egoist som tyckar att man själv är mycket bättre än dem som ser annorlunda ut?

Och snälla, nu vill jag ha riktiga ARGUMENT för varför det beroende på hur mycket pigment i huden skulle kunna ändra på någon som person, har aldrig sett några argument för detta, vilket tyder på att rasister bara lägger sitt utalande på osann fakta. Så snälla, skriv lite argument för det nu.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Rasism mot vita är också fel men eftersom vi bor i Sverige antar jag att den mesta rasismen här är riktad mot mörka.

ja, men jag ser inte det som en bra anledning till att hatet mot svenskar ska ignoreras

Förklara för mig var jag i mitt inlägg argumenterade för att hat mot svenskar ska ignoreras.

det var mer ett tillägg till din post än en argumentation

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...