CrazyBarrie Skrivet 23 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2007 Hej! Finns det någon gratis Blogg?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 23 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2007 I vilket språk? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maaakus Skrivet 23 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2007 http://bloggtopp.com/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CrazyBarrie Skrivet 25 Mars 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2007 tack svenska http://bloggtopp.com/ men det var fel jag menar så att man lägger in den i hemsidan.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 25 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2007 Datorspråk? ASP, PHP ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 25 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2007 Finns många sidor. Blogg.se t.ex. Vill du ha en blogg som du kan hosta själv på din egna server så har jag ett sådant script i asp om du är intresserad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dahliz91 Skrivet 25 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2007 Har du en egen server så ska du använda Wordpress. Om inte så är Blogspot bra. Annars så kan jag hjälpa dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CrazyBarrie Skrivet 25 Mars 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2007 jag vill ha så att det finns en blogg på min egen hemsida inte så att det länkar till en annan sida utan på min egen hemsida.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dahliz91 Skrivet 25 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2007 www.wordpress.org - Den är överlägset bäst. Behöver du hjälp så är det bara att skriva Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CrazyBarrie Skrivet 28 Mars 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2007 I vilket språk? alltså jag menar bloggen ska vara i svenska.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dahliz91 Skrivet 28 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2007 Har du plats på webhotell eller egen dator? Eller behöver du hjälp med det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CrazyBarrie Skrivet 28 Mars 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2007 Har du plats på webhotell eller egen dator? Eller behöver du hjälp med det? jag kommer lägga upp sidan på freewebs.com och sen kommer jag länka till den på webb.se och så kommer jag antagligen få www.Rasim.clan.pro eller www.Rasim.team.pro Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.