wubo Skrivet 31 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2007 Bellman arbetade hos kungen. En dag kunde han inte komma till jobbet, utan ringde och sa: -Jag kan inte arbeta de närmaste månaderna, för min fru har bruttit ett ben. -Vad har det med dig och göra? Frågade kungen. -Det var mitt ben hon bröt, svarade Bellman. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dahliz91 Skrivet 6 April 2007 Rapport Dela Skrivet 6 April 2007 Skit roliga Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ninomi Skrivet 7 April 2007 Rapport Dela Skrivet 7 April 2007 Det va en gång en tysk en ryss och Bellman som tävlade om vems pappa som var minst. Tysken : Min pappa är så liten att han använder en skokartong som säng. Rysken : Min pappa är så liten att han blev överkörd av en barnvagn igår. Bellman : *snyft* Min pappa ramlade ner för stegen och dog när han plockade smultron. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ankdamm Skrivet 7 April 2007 Rapport Dela Skrivet 7 April 2007 Bellman tysken och rysken tävlade om vem som hade minst farfar. Tysken sa min farfar är så liten så att han måste ta en stege får att nå upp till lampan i köket. Rysken sa min farfar är så liten att han måste ta en stege för att nå till gaderåben. Då sa Bellman min farfar är så liten att han måste hoppa fallskärm från mattkanten för att komma ner till golvet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 7 April 2007 Rapport Dela Skrivet 7 April 2007 Haha äg..XD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 8 April 2007 Rapport Dela Skrivet 8 April 2007 Här är en dålig: Det var en gång en bellman som flög över en kyrka. Då kände han sig Sk*tnödig så då sk*t han. Också var det en präst under honom som sa "allt gott kommer från himmelen"! Ni kan gissa vad prästen fick i ansiktet. Jag tycker den är kass, ni får tycka vad ni vill om den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
27Caramele Skrivet 9 April 2007 Rapport Dela Skrivet 9 April 2007 bellman var ute och gick. plötsligt så blev han kissnödig så har stälde sig vid en planka och började kissa. då kom en polis och sa det var mot lagen. då sa bellman: nej, det är mot planket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheTortoise Skrivet 9 April 2007 Rapport Dela Skrivet 9 April 2007 Det var en gång en ryss , tysk och en bellman De skulle flyga Men sen när de hade flugit en bit sa flygvärdinnan att det var övervikt så allt fick slänga ut minst en sak. Ryssen slängde utt ett äpple Tysken slängde ut en banan Bellman hade gömt en bomb i kallingarna så han tog och slängde ut den Sen när de hade landat på flygplatsen(en skola var inte så långt i från) En liten flicka kom springande grinande och sa att hon hade fått ett äpple i skallen En annan liten flicka kom springande grinande och sa att hon hade fått en banan i skallen. Tillslut kom en tjock pojke skrattande och sa när han pruttade sprängdes skolan xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wubo Skrivet 9 April 2007 Rapport Dela Skrivet 9 April 2007 haha, roliga Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.