Gäst GaaraOfDesert Skrivet 31 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2007 Bara 7:orna 8:orna och 9:orna får dissikera :( <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Roadkill Skrivet 31 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2007 Strömming. D=D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 1 April 2007 Rapport Dela Skrivet 1 April 2007 Nån fesk tror ja vi gjorde det på, typ i 5an eller någe.. Men i 9an så får man dissekera nån del av en ko eller gris har jag för mig.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
:Fuskaren: Skrivet 2 April 2007 Rapport Dela Skrivet 2 April 2007 vi har fått dissikera fisk, bläckfisk och räka eller nåt sånt, sen fick vi dissikera nån lunga sen fårögon Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dahliz91 Skrivet 5 April 2007 Rapport Dela Skrivet 5 April 2007 Gris eller Ko Kommer inte ihåg. Ett tips skär aldrig upp hjärtat! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrSnow Skrivet 10 April 2007 Rapport Dela Skrivet 10 April 2007 (redigerat) Fisk (fileade den också) (4:an) Groda (6:an) Ox organ (7:an) Mänsklig fot (Riktigt äckligt några spydde. Vi gjorde det i grupp). (7:an) Foten kanske inte borde vara så illa men det är rusigt når det kommer från lik.. (några fegade ur. Inte jag inte.) Redigerat 10 April 2007 av MrSnow Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boiuthh Skrivet 10 April 2007 Rapport Dela Skrivet 10 April 2007 Lunga, öga och hjärta från en ko. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 12 April 2007 Rapport Dela Skrivet 12 April 2007 Fisk (fileade den också) (4:an) Groda (6:an) Ox organ (7:an) Mänsklig fot (Riktigt äckligt några spydde. Vi gjorde det i grupp). (7:an) Foten kanske inte borde vara så illa men det är rusigt når det kommer från lik.. (några fegade ur. Inte jag inte.) Jag tror inte på att ni dissekerade en mänsklig fot. Jag har dissekerat: En blomma, en räka och en bläckfisk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Szellerie Skrivet 12 April 2007 Rapport Dela Skrivet 12 April 2007 Dissekerade fisk i 6-års och i 3an, sen har det inte blivit något mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inside Skrivet 13 April 2007 Rapport Dela Skrivet 13 April 2007 Vi har inte fått dissekera något än... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 14 April 2007 Rapport Dela Skrivet 14 April 2007 Vi har inte fått dissekera något än... inte vi heller men vi skulle få göra det någon gång i 7:an kommer dock inte ihåg när.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 14 April 2007 Rapport Dela Skrivet 14 April 2007 Mänsklig fot (Riktigt äckligt några spydde. Vi gjorde det i grupp). (7:an) Haha, ofta ni dissikerade en mänsklig fot? Själv har jag bara dissikerat strömming. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.