Gäst OneDream Skrivet 29 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2007 Säg gärna varför den är bästa/sämsta dagen! Bäst : Fredag för då är det helg sedan och knappt nå jobb! Sämst : Jag tycker Måndagar för då är det en massa framöver, en massa jobbiga jobb då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Greeneck Skrivet 29 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2007 (redigerat) Bästa: fredag - kortast Sämsta: måndag - längst Redigerat 29 Mars 2007 av Greeneck Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ninomi Skrivet 29 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2007 Bäst - Fredag Sämst - Torsdag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 29 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2007 Bäst: Fredag Sämst: Tisdag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Noiseless Skrivet 29 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2007 Bäst: Onsdag, då slutar jag kl 13.00. Sämsta: Torsdag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 29 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2007 Bäst: Måndag Sämst: Torsdag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wubo Skrivet 29 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2007 Bäst: Fredag Sämst: Måndag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kylle Skrivet 29 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2007 Bäst onsdag: slutar !3:55 (visst tar en timme hem men ändå) sämst tisdag: lång 6 st 40 min. lektioner, o en 80 minutare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zantera Skrivet 29 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2007 Bäst: Fredag (då har man hela helgen framför sig) Sämst: Måndag (längsta dagen, hur jobbigt som helst) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bananaphone Skrivet 30 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2007 Bäst:fredag Sämst:onsdag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 31 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2007 Bäst: måndag Anledning: Jag börjar sent och slutar tidigt, jag har långa raster och inte alltför tråkiga ämnen. Sämst: torsdag Anledning: Det är den längsta dagen tidsmässigt på hela veckan och jag har två mattelektioner samt två fysiklektioner. (Tortyr!! =() Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bisuta Skrivet 2 April 2007 Rapport Dela Skrivet 2 April 2007 Bäst:Fredag Anledning:Vi slutar tidigt (13:15) och det är helg :D Sämst:Onsdag Anledning:Vi slutar rätt så sent och vi har idrott.. :cry: (Inget som jag gillar precis) /teZZirt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.