Aros Skrivet 30 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2007 Jag har spelat det gamla hederliga Stronghold Crusader i närmare i 2 år och just nu letar desperat efter Stronghold 1. Men nu ställs ju frågan! är jag den ända svenska killen som gillar Stronghold för dens bra grafik? Eller röst skådespelarana??? Vad kan slå repliken när Lionheart säger att det är dåligt att en kung måste gömma sig i sitt slott, men gömma sig de måste han! Är det bara jag som har fått upp ögonen för en av tidernas bästa strategie spel?? En undrande Stronghold älskare! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Soad_token Skrivet 30 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2007 Nja, helt själv är du inte, jag finns ju också :P . Men jag har ingen aning om stronghold 1 går att få tag på :( . Soad_token Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aros Skrivet 31 Mars 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2007 Yes! det finns en till!! Vilken glädje!! Vilken är din favorit Motståndare i Crusader? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Str4ndB3rg Skrivet 31 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2007 jag lirar crusander med. Men det går nog inte köpa det gamlaste...men jag har det. Kolla blocket... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aros Skrivet 31 Mars 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2007 Detta blir ju bara bättre och bättre :D nu har jag hittat 2 pers :) finns det någon mer där ute?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MilliamFh Skrivet 31 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2007 mm jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
marz231 Skrivet 7 April 2007 Rapport Dela Skrivet 7 April 2007 Stronghold är ju ett av de skönaste spelen genom tiderna :D Så ensam om att gilla det är du nog inte... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dahliz91 Skrivet 7 April 2007 Rapport Dela Skrivet 7 April 2007 Jag spelade det förrut Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aros Skrivet 8 April 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 8 April 2007 (redigerat) f*n vad gött :D om det är ngn som känner för att lira lite så kan ni adda mig på min msn: [email protected] Btw vilken är eran favorit motståndare i Crusader? Redigerat 8 April 2007 av Aros Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.