purjo Skrivet 5 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2007 Jag praoade på ica i Nossebro en gång och det var väldigt tråkigt. För man hade 30 min. på sig att lasta av nästan 35 varor till hyllor tvärs över hela affärn :angry: :angry: :angry: haha ;D Fedt najs me en Nossebroare till här :D Praoat där ja me, men ja tyckte de va kul^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sebbe_semar Skrivet 5 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2007 jag ska praoa på en affär var tvungen ingen annan stanns att praoa :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NossLoad Skrivet 8 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2007 Ska praoa den här veckan, på torsdag :) Då ska jag praoa på en Fiske Industri (Fiske redskap, inte fiskar i sig). Min systers man är chef på lager avdelningen så där kanske man till och med får lite cash :) Berättar sen på torsdag hur det var om jag nu hinner :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Swift9000 Skrivet 8 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2007 Jag antar att mitt prao ställe kommer roxa fett :D *Jag kanske praoar på göteborgs kex* Pappa har hjälpt dom där med datorer typ,så han ska fråga om jag får praoa där. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.