Gäst TheTruth Skrivet 31 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2007 Se Rubrik... Ja har inga stora planeringar för framtiden...kanske kock,Polis eller armén... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Staejjkarn Skrivet 31 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2007 Jag ska sikta mig in på brandman jag vet inte varför har bara alltid velat vara det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wubo Skrivet 31 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2007 Arkitekt (stavning) eller en sån som gör Tv-spel, tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bananaphone Skrivet 31 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2007 Jag skulle nog vilja bli Polis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Roadkill Skrivet 31 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2007 Någonting kreativt.. typ musiker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dahliz91 Skrivet 5 April 2007 Rapport Dela Skrivet 5 April 2007 Jag skulle vilja jobba med IT och vara fritidspolitiker i kommunens fullmäktige Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inside Skrivet 6 April 2007 Rapport Dela Skrivet 6 April 2007 Fotbollsproffs helt klart! Fotboll kan man inte leva utan :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dahliz91 Skrivet 6 April 2007 Rapport Dela Skrivet 6 April 2007 Vill bara tillägga att det inte hade varit fel att vara minister Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst LudvigRamone Skrivet 6 April 2007 Rapport Dela Skrivet 6 April 2007 Handbollsproffs eller professor xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 6 April 2007 Rapport Dela Skrivet 6 April 2007 Jag vill jobba med musik eller datorer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 6 April 2007 Rapport Dela Skrivet 6 April 2007 Något liknanade jag också, musik eller datorer, men mest sugen på nåt med musik faktiskt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ninomi Skrivet 7 April 2007 Rapport Dela Skrivet 7 April 2007 Musiker, kock, polis eller konstnär :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.