Mezox Skrivet 24 November 2010 Rapport Dela Skrivet 24 November 2010 Matematiker, what else? :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 24 November 2010 Rapport Dela Skrivet 24 November 2010 Håller på att utbilda mig till elektriker, och kommer antagligen att jobba med det till jag blir pensionär. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 24 November 2010 Rapport Dela Skrivet 24 November 2010 Väldigt många då enligt vuxna som kommer välja Data/IT -.- Själv vill man bli astrolog, helst jobba på NASA i USA Där har du att göra. Men om du lyckas, kan inte jag få åka med ut i rymden nån gång? :D:D men det är väl klart du får följa med Ska bara fixa några sopsäckar så att jag kan säga att min moster har dött, men att hon ville följa med ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Intense Skrivet 8 December 2010 Rapport Dela Skrivet 8 December 2010 Funderar på att bli programmerare just nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 8 December 2010 Rapport Dela Skrivet 8 December 2010 Själv vill man bli astrolog, helst jobba på NASA i USA Astrologer har de inga på Nasa. Astronom måste du mena? En astrolog skriver horoskop, håller på med stjärntecken och sådant. En astronom studerar rymden. (Astronomi bör inte blandas ihop med astrologi, även om tidiga astronomer ofta även var vad vi idag skulle kalla astrologer. Ämnena är dock numera strikt skilda från varandra.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 9 December 2010 Rapport Dela Skrivet 9 December 2010 Själv vill man bli astrolog, helst jobba på NASA i USA Astrologer har de inga på Nasa. Astronom måste du mena? En astrolog skriver horoskop, håller på med stjärntecken och sådant. En astronom studerar rymden. (Astronomi bör inte blandas ihop med astrologi, även om tidiga astronomer ofta även var vad vi idag skulle kalla astrologer. Ämnena är dock numera strikt skilda från varandra.) HAHAHAHAHAAHAHA. Sorry, men de jobbet är för jävla skönt. Snut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarknessSky Skrivet 21 December 2010 Rapport Dela Skrivet 21 December 2010 Jag har funderat mycket och jag är ju rätt så duktig på dator och skulle vilja hålla på med det men kanske inte hela tiden. Jag funderar på att hålla på med musik eller filmer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 21 December 2010 Rapport Dela Skrivet 21 December 2010 Själv vill man bli astrolog, helst jobba på NASA i USAAstrologer har de inga på Nasa. Astronom måste du mena? En astrolog skriver horoskop, håller på med stjärntecken och sådant. En astronom studerar rymden. (Astronomi bör inte blandas ihop med astrologi, även om tidiga astronomer ofta även var vad vi idag skulle kalla astrologer. Ämnena är dock numera strikt skilda från varandra.) ja, astronom* :Pdrömde om det sedan i 2:an :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
umbhax Skrivet 21 December 2010 Rapport Dela Skrivet 21 December 2010 Något inom grafisk design skulle vara roligt, tror jag. Fotograf vid sidan om, sådär. Kanske. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NightMaker Skrivet 23 December 2010 Rapport Dela Skrivet 23 December 2010 Spelutvecklare / Film (design osv) Annars fortsätter jag väll driva min skateshop här i borlänge ^.^ inte det bästa men klarar mig på det (som det ser ut nu iallafall) kanske blir att ta ett extra jobb tills man flyttar, who knows. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zigzag Skrivet 23 December 2010 Rapport Dela Skrivet 23 December 2010 Arkeolog, astronom eller fotograf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jolt Skrivet 23 December 2010 Rapport Dela Skrivet 23 December 2010 Agent :ph34r: Nää, men bartender, eller författare kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.