Ponna Skrivet 31 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2007 Mitt favorit uppdrag är nog det där man ska hoppa över hustak med motorcykel. Det är :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zantera Skrivet 31 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2007 Mitt favorit uppdrag är nog det där man ska hoppa över hustak med motorcykel. Det är :cool: Det är ganska roligt :D Men uppdragen på San Andreas är roligare. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ponna Skrivet 31 Mars 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2007 som vilka då ? har inte kört så mycket san andreas men jag ska nog köpa det :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zantera Skrivet 1 April 2007 Rapport Dela Skrivet 1 April 2007 som vilka då ? har inte kört så mycket san andreas men jag ska nog köpa det :D Ja... hmm.. finns så många... Men.. jag gillar (kommer inte ihåg vad det heter xD) Men iaf så ska man ta med Big Smoke till ett ställe där han hamnar lite i knipa, så ska man rensa ett rum på ryssar, sen taket, sen är det en maffig biljakt. :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vixxec Skrivet 1 April 2007 Rapport Dela Skrivet 1 April 2007 jag vet itte riktigt men maffiaupdragen i slutet e ju fetast! :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheTruth Skrivet 1 April 2007 Rapport Dela Skrivet 1 April 2007 som vilka då ? har inte kört så mycket san andreas men jag ska nog köpa det :D Det e mitt Favorit mission... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spike Skrivet 1 April 2007 Rapport Dela Skrivet 1 April 2007 Det måste vara flyguppdraggen på SAN Andreas :D :kung: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ponna Skrivet 4 April 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 4 April 2007 ok nice.. men jag har gta san andreas nu.. om man inte gör Zero uppdragen går man miste om nått då ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Plankan Skrivet 6 April 2007 Rapport Dela Skrivet 6 April 2007 Mitt är RIOT på VC. Det uppdraget när man klär ut sig till en snickare och går till ettt ställe där massa snickare sträjkar på några vakter, brukar spöa kulorna av dem! :student: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Em0Iz4Atreyu Skrivet 7 April 2007 Rapport Dela Skrivet 7 April 2007 (redigerat) Mitt är kanske End Of The Line...eller det som Zantera tala om... Redigerat 7 April 2007 av Zonata Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rikke Skrivet 8 April 2007 Rapport Dela Skrivet 8 April 2007 end of the line e typ det roligaste ^^ har inte kört vc men många säger att dem uppdragen e bättre Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 18 April 2007 Rapport Dela Skrivet 18 April 2007 som vilka då ? har inte kört så mycket san andreas men jag ska nog köpa det :D det heter just biusness (stavning). det är riktigt roligt det uppdraget. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg