xSaaamii Skrivet 29 April 2008 Rapport Dela Skrivet 29 April 2008 (redigerat) Hände väl någon gång i 2 an men var ingen riktig kyss mer en vanlig puss. Den första riktiga som jag kan minnas var i 6 an :D ;) PS Tror nog att " Ghost " eller vad han nu heter vet vad en kyss är fastän han går i femman och kanske inte har gjort det på riktigt ;) Redigerat 29 April 2008 av TranceFixi0n Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JGRayzorZ Skrivet 9 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2008 Puss = Stängd mun. Kyss = Öppen mun. Hångel = Våldsam tungaktivitet. Så tycker jag :P samma Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
iCUbe Skrivet 1 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2008 har inge kysst nån en :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MysticGohan Skrivet 1 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2008 har inge kysst nån en :( Är Singel nu,vad f*n gjorde du med din tjej då? lekte i sandlådan med henne? ( eftersom du skrev "är singel nu" utgår jag ifrån att du har varit ihop med någon förut ) ontopic: har aldrig kysst någon Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
soso Skrivet 4 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2008 Min första kyss var för en vecka sen.. :D Jag går i femman nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Windnoob Skrivet 11 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2008 enligt mig så är ... PUSS... puss på kinden ja.. men kyss på kinden låter akward. puss på munnen kanske en sån snabbis, men kyss kanske varar längre. men iaf jag har pussat/kysst någon och de va typ när jag var 8 år.. haha. men jag har inte haft ett seriöst förhållande heller..:P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 11 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2008 enligt mig så är ... PUSS... puss på kinden ja.. men kyss på kinden låter akward. puss på munnen kanske en sån snabbis, men kyss kanske varar längre. Ord Jag har inte haft något seriöst förhållande på... länge :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 11 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2008 enligt mig så är ... PUSS... puss på kinden ja.. men kyss på kinden låter akward. puss på munnen kanske en sån snabbis, men kyss kanske varar längre. men iaf jag har pussat/kysst någon och de va typ när jag var 8 år.. haha. men jag har inte haft ett seriöst förhållande heller..:P Awkward* ;d Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 11 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2008 Min första kyss var för ca 1 år sen. Och jag pussar fortfarande samma läppar. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChipZ Skrivet 18 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2008 jo de va typ et disko i somras som jag va på med en tjej o efter att vi dansat så gick vi o satte oss i en soffa o då typ blev de bra av sig självt B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SweetDarkness Skrivet 18 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2008 Jag har aldrig kysst nån, tror jag har lite svårt att lita på killar och sånt.-_- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
duharsvamp Skrivet 20 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2008 Första riktiga kyssen var för ett halv årsen ;: Man kan inte säga att vi kysstes utan det var mer som om vi hånglade men det räknas som en kyss ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.